بوشهر -فرمانده سپاه جواد الائمه (ع) دشتستان گفت: همزمان با هفته بسیج (30آبان تا6آذر)400 برنامه فرهنگی ورزشی و رزمی در این شهرستان اجرا می شود.
کد خبر: ۸۷۷۹۵۷۳
|
۲۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۹




 

به گزارش خبرگزاری بسیج از شهرستان دشتستان،سرهنگ نعمت الله غلامپور روز پنجشنبه در جلسه هماهنگی برنامه های هفته بسیج در برازجان افزود:هفته بسیج بهانه ای برای برجسته سازی و بیان اقدام های موثر و بی بدیل بسیج در دو دوران دفاع مقدس و سازندگی کشور است.
وی یادآورشد: ایستادگی و جان فشانی و ایثارگری های بسیجیان در هشت سال دفاع مقدس مایه افتخار ملت ماست و امروز نیز بسیجیان درسازندگی ، عمران و آبادی کشور بویژه محرومیت زدایی از مناطق محروم و دورافتاده کشور و اقتصاد مقاومتی نقش بسزایی ایفا می کنند.
غلامپور تصریح کرد: از مهمترین برنامه های هفته بسیج در شهرستان دشتستان همزمان با اربعین حسینی تجمع بزرگ عزاداران حسینی در شهر برازجان خواهد بود.
فرمانده سپاه جواد الائمه (ع) دشتستان برگزاری یادواره شهدای بسیج ،خطبه خوانی حضرت زینب (س) ،برپایی نمایشگاه اقتصاد مقاومتی ،عطر افشانی قبور مطهر شهدا و دیدار با خانواده شهدای شهرستان، نشست های بصیرتی ،خاطره گویی و همچنین اهدا خون بیش از 110 نفر از بسیجیان را از دیگر برنامه های این هفته ذکر کرد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها