خبرهای داغ:
امام جمعه طبس گفت: طبق دستور امام(ره) باید به بسیج احترام بگذاریم زیرا بقای انقلاب به بسیج و تفکر بسیجی بستگی دارد.
کد خبر: ۸۷۷۹۵۶۵
|
۲۹ آبان ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، حجت الاسلام والمسلمین مهاجریان امام جمعه طبس در جلسه دیدار فرماندهان نظامی ،انتظامی،بسیجیان و مسئولین ادارات ضمن گرامیداشت هفته بسیج و تسلیت ایام اربعین حسینی گفت: یکی از اقدامات موثر امام در کنار هزاران اقدام موثر دیگر ایشان تشکیل بسیج بوده است.

وی با بیان اینکه بسیج چه در زمان جنگ و در دیگر زمینه ها مثل اقتصاد و فرهنگ و... کارهای زیادی را انجام داده است افزود: دشمن هم به خاطر همین تفکر بسیجی است که از ایران خوف دارد.

وی عنوان کرد: امروزه دلیل اصلی دشمن انرژی هسته ای نیست بلکه همین تفکر بسیجی است و این تفکر امروزه علاوه بر کشور های اسلامی به کشور های غیر اسلامی هم صادر شده است. تفکر بسیجی روز به روز عمیق تر و بیشتر در دنیا نفوذ می کند.

امام جمعه شهرستان طبس خاطر نشان کرد: اساس کار ما باید با محوریت ولایت باشد و این کار شما احترام به شخص امام جمعه نیست بلکه، احترام به ولایت است و جهت تعمیق تفکر بسیجی و تقویت همدلی و همزبانی توصیه می کنم که در این هفته در برنامه های بسیج حضور فعال داشته باشید.

وی اشاره ای به حدیثی از امام علی (ع) کرد و گفت:جهاد در راه خدا از بهترین اعمال بعد از اسلام است و باید جهاد با تفکر اسلامی همراه باشد و این جهاد است که باعث دوام دین است و اجر جهادگر هم پاداش بزرگی است و باعث عزت اسلام و مسلمین و بزرگی می شود.

مهاجریان ادامه داد: این جهاد همراه با شجاعت است و در یک مرحله متوقف نمی شود و در هر زمینه ای که نیاز باشد تکرار می شود و نتیجه آن نیکی،بشارت و سر بلندی در دنیا و آخرت و پاداش این فرد بهشت است و تفکر بسیجی هم برخواسته از همین روایات است.

وی افزود:امروزه برای تحقق اقتصاد مقاومتی و افزایش تولید داخلی و خود کفایی در زمینه های مختلف باید به تفکر بسیج عمل کنیم تا به نتیجه برسیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها