مسئول بسیج حقوقدانان استان گیلان:

همایش استانی مبارزه با فساد و اشرافی گری در گیلان برگزار می شود

مسئول بسیج حقوقدانان استان گیلان از برگزاری همایش استانی مبارزه با فساد و اشرافی گری در گیلان با سخنرانی دکتر جمشیدی معاون وزیردادگستری و رئیس سازمان تعزیرات حکومتی کشور خبر داد.
کد خبر: ۸۷۷۹۵۴۱
|
۲۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۰

اصغری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان، با اشاره به برگزاری همایش استانی مبارزه با فساد و اشرافی گری در گیلان اظهار کرد: این همایش همزمان با فرارسیدن هفته بسیج و سالروز تصویب قانون اساسی و روز بسیج حقوقدانان برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه این همایش با سخنرانی دکتر جمشیدی معاون وزیردادگستری و رئیس سازمان تعزیرات حکومتی کشور برگزار می شود گفت: همایش مذکور با مشارکت دادگستری کل استان گیلان و سازمان بسیج حقوقدانان و مراجع علمی استان برگزار خواهد شد.

 مسئول بسیج حقوقدانان استان گیلان محورهای این همایش را چالش های حقوقی، قضایی و قانونی مبارزه با فساد با تاکید بر عملکرد قوای سه گانه، نظارت عمومی شهروندان (امربه معروف و نهی از منکر) و مبارزه با فساد، نقش دادستان در مبارزه با فساد، نقش سازمان های مردم نهاد در مبارزه با فساد، نقش سازمان های بازرسی در مبارزه با فساد، اهمیت مبارزه با فساد به عنوان عنصر بنیادین در مشروعیت نظام و نقش رسانه ها به عنوان بازوی دموکراسی در شناسایی و مبارزه با فساد عنوان کرد.

اصغری زمان برگزاری همایش مبارزه با فساد و اشرافی گری در گیلان را 6 آذر ماه سال جاری بیان کرد و افزود: علاقمندان برای شرکت در این همایش تا 3 آذر فرصت دارند تا مقالات خود را به دبیرخانه همایش به نشانی رشت، ابتدای شهرک امام خمینی (ره)، ساختمان بسیج اقشار، طبقه سوم سازمان بسیج حقوقدانان استان گیلان ارسال کنند.

ارسال نظرات