71 هكتار از اراضي ملي به ارزش 140 ميليارد ريال رفع تصرف و چهار نفر دستگيرشدند.
کد خبر: ۸۷۷۹۵۱۹
|
۲۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۱
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، فرمانده انتظامي استان زنجان از دستگيري چهار نفر و رفع تصرف 71 هكتار از اراضي ملي به ارزش 140 ميليارد ريال خبر داد و گفت: در پي ارجاع يک فقره پرونده با موضوع تصرف غير قانوني اراضي ملي از اداره کل منابع طبيعي شهرستان زنجان به پليس آگاهي، ماموران اداره مبارزه با جرايم اقتصادي اين پليس، پيگيري موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

سرهنگ علي آزادي افزود: با تحقيق و بررسي هاي انجام شده توسط ماموران پرونده، مشخص شد زميني به مساحت 71 هكتار از اراضي ملي و دولتي به ارزش 140 ميليارد ريال توسط چهار نفر به صورت غير قانوني مورد تصرف قرارگرفته است.

اين مقام ارشد انتظامي استان زنجان تصريح کرد: در بررسي هاي صورت گرفته مشخص شد اين افراد 71 هكتار از اراضي ملي را كه در اختيار اداره کل منابع طبيعي بود تصرف و به مدت چند سال در آن كار كشاورزي انجام داده اند.

سرهنگ آزادي با اعلام اينكه پرونده اي تشكيل و براي متهمان از طريق مرجع قضائي قرار زندان صادر شد از عموم شهروندان خواست، هرگونه اطلاع از دست اندازي و تصرف اراضي ملي توسط افراد سودجو را جهت اقدام قانوني به فوريت هاي پليسي 110 گزارش دهند.

ارسال نظرات