خبرهای داغ:
حجت الاسلام سیاوشی به برخی یاوه گویی های آمریکا مبنی براینکه برجام را ما پاره خواهیم کرد، اشاره داشت و افزود: باید به آنها بگویم از برجام چیزی نمانده که شما می خواهید پاره کنید اگر این اتفاق نیز بیافتد ما بلافاصله به غنی سازی ۲۰ درصد خود باز خواهیم گشت و آن را ادامه می دهیم.
کد خبر: ۸۷۷۹۵۰۹
|
۲۹ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۳
به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از  فریدن نیوز، امام جمعه شهر داران در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در میان مردم اصفهان، گفت: طبق سخنان مقام عظمای ولایت، انتخابات اخیر آمریکا ماهیت سیاستمداران این کشور را نشان داد.
حجت الاسلام اسماعیل سیاوشی ادامه داد: مردم آمریکا امروز به روند انتخابات این کشور اعتراضی ندارند بلکه به افراد حاکم به این کشور که با فساد، فحشاء و استبداد آمیخته شدند، اعتراض دارند.
وی به برخی یاوه گویی های آمریکا مبنی براینکه برجام را ما پاره خواهیم کرد، اشاره کرد و افزود: باید به آنها بگویم از برجام چیزی نمانده که شما می خواهید پاره کنید اگر این اتفاق نیز بیافتد ما بلافاصله به غنی سازی 20 درصد خود باز خواهیم گشت و آن را ادامه می دهیم.
حجت الاسلام سیاوشی با بیان اینکه برای ما انتخابات آمریکا فرقی ندارد چه دموکرات باشند و چه جمهوری خواه، تصریح کرد: رای 419 نفری نمایندگان آمریکا به تمدید تحریم ها بر علیه ایران پیامی برای خواص ما داشت که سیاستمداران آمریکا دشمنان ما هستند و برای نابودی ما تلاش را می کنند پس نباید در مقابل آنها ضعف نشان داد.
امام جمعه داران در بخشی دیگر از صحبت های خود پیادروی اربعین را حاوی دو پیام برای جهان دانست و تاکید کرد: مهم ترین پیام اربعین وحدت جهانی حول محور ولایت و امامت تحقق پیدا می کند واین روز نمایانگر وحدت جهانی است.
وی ادامه داد: پیام دوم آن نیز خطاب به دشمنان اسلام و ظالمانی همچون داعش است که نابودی ظلم نزدیک است و با این وحدت شکست آنها تحقق پیدا می کند.
این خطیب جمعه خطاب به زائران حسینی بیان کرد: قانون کشور عراق را رعایت کنند و با مجوز و ویزا به مرزهای ایران مراجعه کنند چون بی قانونی باعث می شود دشمنان با ورود به صفوف زائران اغتشاش کنند و پیاده روی با شکوه را به هم بریزند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها