خبرهای داغ:
حجت الاسلام رجایی پور افزود: باید آقای ظریف و مجلس سکوت خود را در برابر زیاده خواهی ها در مسئله هسته ای را بشکنند و در مقابل برجام شکنی های آمریکا سکوت نکنند.
کد خبر: ۸۷۷۹۵۰۴
|
۲۹ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام حسین رجایی پور در خطبه های این هفته نماز جمعه سمیرم اظهار کرد: اینکه رهبر فرزانه انقلاب در دیدار اخیر خود با مردم ولایتمدار استان اصفهان آنها را دعا کردند یک نشانه بسیار ارزشمند بود.

حجت الاسلام رجایی با تاکید بر بخش های دیگری از سخنان رهبر انقلاب در همین دیدار اظهار کرد: دموکرات و جمهوری خواه برای ملت بزرگ ایران تفاوتی ندارد و این یک ننگ بزرگ است که مسئولان هنوز از سازش با آمریکا می گویند و برخی دست بردار هم نیستند.

به گفته خطیب جمعه سمیرم، تجریه ثابت کرده هر جا عقب نشسته ایم دشمن جلو آمده و نمونه اش همین عراق و سوریه و یمن است که با مقاومت دشمن را عقب راندند و خودشان هم به این وضعیت معترضند.

وی با تاکید بر اینکه مسئولان ما باید تحرک و قدرت بیشتری داشته باشند اظهار کرد: ما در ایران پس از برجام روزی را بدون شنیدن برجام شکنی آمریکایی ها نگذرانده ایم که در جدیدترین این برجام شکنی پنج تحریم جدید را در پیش روی خود داریم که در یکی از این تحریم ها با تمدید داماتو برای ۱۰ سال دیگر ایران در سه زمینه هسته ای، انرژی و نظامی تحریم شد.

خطیب نماز جمعه سمیرم تصریح کرد: تحریم هواپیمایی نیز یکی دیگر از این موارد بود که این مورد طبق مواد ۲۱، ۲۴ و ۲۶ برجام، برجام شکنی دیگری را نشان می دهد و باز هم پیمان شکنی طرف آمریکایی را ثابت می کند.

امام جمعه سمیرم در بخش دیگر خطبه های نماز جمعه به استفاده زیاد لوازم آرایشی در کشورمان اشاره کرد و گفت: بخش زیادی از مواد اولیه تولیدی در این لوازم روغن های گرفته شده از گوشت حرام خوک است.

حجت الاسلام رجایی ور تاکید کرد: این موضوع یک حرام قطعی است اما چه کسی مامور است و مسوول است جلوی این کارها را بگیرد خدا می داند اما وظیف ما گوشزد کردن و بیان این مطالب برای عموم مردم است.

امام جمعه سمیرم در پایان سخنان خود با اشاره به پیش رو بودن اربعین حسنی تاکید کرد: اربعین امسال، جهان را متعجب ساخته است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها