محمدعلی پورمختار در گفت‌وگو با «بسیج» مطرح کرد
پورمختار گفت:هوشیاری بسیجیان مطمئنا می‎تواند جلوی نفوذ دشمنان را به هرشکل ممکن بگیرد که البته بر مبنای اطلاعاتی که داشتیم نمونه‎های عملی و عینی این نفوذ دشمنان با فعالیت بسیجیان کاملا شناسایی و معرفی شدند.
کد خبر: ۸۷۷۹۴۷۵
|
۲۰ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۹
محمدعلی پورمختار نماينده مردم بهار و کبودرآهنگ در مجلس در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج بیان کرد: بسیج برخواسته از قلب و دل ملت و متن جامعه است و نقش بی‎بدیلی در حوزه‎های مختلف و در طول 8سال جنگ تحمیلی داشت که با تیزبینی و آینده‎نگری امام (ره) شکل گرفت.

پورمختار با بیان اینکه امروز روش دشمن در مقابله با ایران متفاوت است گفت: بسیج با هوشمندی به عرصه های مختلف ورود کرده و فعالانه در عرصه‎هایی از جمله اقتصاد مقاومتی که از مسائل اصلی کشور به شمار می‎رود و امر سازندگی، رفع محرومیت و... فعال بوده است.

وی در ادامه این مطلب عنوان کرد: دشمن به لحاظ اینکه در این عرصه‎ها می‎تواند امورات خود را بهتر پیش ببرد، طی سال‎های گذشته اقدام به استفاده از عناصر نفوذی کرده و اخیرا نیز شاهد برخی از آثار استفاده از این عناصر نفوذی هستیم و با هوشیاری در بین نیروهای توانمند بسیجی مسلما و مطمئنا می‎توانند جلوی نفوذ دشمنان را به هرشکل ممکن بگیرند که البته بر مبنای اطلاعاتی که داشتیم نمونه‎های عملی و عینی این نفوذ دشمنان با فعالیت بسیجیان کاملا شناسایی و معرفی شدند.

نماينده مردم بهار و کبودرآهنگ تاکید کرد: امیدواریم مسئولین محترم از جمله سه قوه مخصوصا قوه مجریه از این ظرفیت عظیم و لایزال الهی که خالصانه و بدون هرگونه چشم‎داشتی دنبال خدمت به مردم هستند و می‎توانند کمک مفید و موثری هم برای دولت باشند، استفاده کند.

پورمختار در خصوص تلاش برخی جریان‎ها که درصدد حذف بسیج از حضور در برخی عرصه‎ها هستند بیان کرد: برخی جریان‎ها از حضور بسیج در عرصه‎های مختلف نگران هستند؛ این نگرانی آنها یا ناشی از عدم شناخت آنها از این نیروی عظیم است یا اینکه اعتقادی به بسیج  ندارند و از حضور بسیجیان احساس خطر می‎کنند و فکر می‎کنند که منافع آنها به خطر می‎افتد.

وی با تاکید بر اینکه اگر بسیج و سپاه نبودند از این کشور و نظام خبری نبود خاطرنشان کرد: اگر هرکدام از مسئولین در هر قوه‎ای مواجه شوند با این نوع اقدامات و افرادی که آگاهانه و در راستای اهداف دشمن که تلاش وسیعی را برای تضعیف بسیج و حذف آن و جلوگیری از حضور فعالانه بسیج در عرصه‎های مختلف به عمل می‎آورند، باید با آنها برخورد کنند.
ارسال نظرات