خبرهای داغ:
مسئول ستاد دانشجویی اعزام و بازسازی عتبات عالیات استان اصفهان گفت: امسال حدود ۳۵۰۰ دانشجوی اصفهانی برای حضور در راهپیمایی اربعین به عتبات عالیات اعزام می‌شوند.
کد خبر: ۸۷۷۹۴۷۴
|
۲۹ آبان ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج،علی کریمی، مسئول ستاد دانشجویی اعزام و بازسازی عتبات عالیات استان اصفهان در گفتگو با خبرنگار بسیج دانشجویی استان اصفهان، در خصوص دانشجویان اصفهانی حاضر در پیاده روی اربعین امسال گفت: امسال حدود ۳۵۰۰ دانشجوی اصفهانی برای حضور در راهپیمایی اربعین اعزام می شوند.

وی افزود: این دانشجویان بیست و پنج آبان ماه از گلستان شهدای اصفهان به سمت دانشگاه نجف آباد حرکت می کنند و در دانشگاه مراسم ویژه ای برای دانشجویان برگزار می کنیم و دانشجویان از آنجا عازم این سفر معنوی خواهند شد.

مسئول ستاد دانشجویی اعزام و بازسازی عتبات عالیات استان اصفهان در خصوص استقبال دانشجویان، صریح کرد: از همه دانشگاه های استان اصفهان متقاضی اعزام داشته ایم، اما دانشگاه صنعتی همانند سال های قبل استقبال بیشتری نشان داد.

کریمی در ادامه بیان داشت: همه دانشجویان با سربندها و پرچم های متحد شکل در این مراسم حضور خواند داشت؛ در طول مسیر و شهر های نجف و کربلا نیز مراسم عزاداری برگزار می‌شود.

وی در پایان خاطر نشان کرد: زمان بازگشت دانشجویان ۴ آذرماه خواهد بود و برای بهره مندی معنوی دانشجویان، در هر اتوبوس نیز یک روحانی کاروان و یک مداح حضور خواهد داشت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها