مسئول بسیج دانشجویی سیستان و بلوچستان گفت: امروز که دانشگاه خط مقدم جبهه انقلاب است و عده‌ای طبق پیش‌بینی رهبر انقلاب در حال نفوذ در دانشگاه هستند، لذا اجازه نمی‌دهیم که به نام خط امام آرمان‌های امام بازیچه شود.
کد خبر: ۸۷۷۹۴۵۵
|
۲۹ آبان ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از استان سیستان وبلوچستان علیرضا کیخا ظهر امروز در جمع نمازگزاران زاهدان، ضمن عرض تسلیت ایام اربعین اظهار داشت: امروز شعاع جاذبه اربعین حسینی، تنها نجف تا کربلا نیست بلکه این شعاع تا میرجاوه ایران گسترش یافته و موکب‌های استقبال از زائرین در استان ما در حال خدمت‌رسانی هستند.

مسئول بسیج دانشجویی سیستان و بلوچستان با اشاره به فرمان تشکیل بسیج دانشجو و طلبه توسط امام راحل در دوم آذر 67، بیان کرد: این پیام امام از حیث زمان و شخصیت صادر کننده بسیار حائز اهمیت است، امام در این پیام به عنوان رهبر جامعه اسلامی تأکید می‌کند که دشمن هیچگاه از دشمنی خود دست برنمی‌دارد و از بسیج به عنوان یکی از ارکان مهم نظام یاد می‌کند.

وی ادامه داد: بسیج دانشجو و طلبه همان تشکلی است که امام فرمود تشکیل آن از ضروری‌ترین امور است و همانطور که پیش‌بینی‌های امام در خصوص فروپاشی شوروری و نیز عاقبت صدام درست درآمد، پیش‌بینی کرد که جنگ آینده یک جنگ نرم است و دانشجویان باید از اصول نه غربی نه شرقی دفاع کنند.

کیخا با بیان اینکه پیچ تاریخی که رهبری وعده داد امروز در حساس‌ترین نقطه است، عنوان کرد: امروز دشمن با همان تفکر سال‌های اول انقلاب به دنبال ریشه‌کنی نظام است و همان کسانی که در دل جنگ به دنبال مذاکره بودند، کسانی که برخلاف نظر امام به ادامه جنگ پس از فتح خرمشهر معترض بودند، جام زهر را به امام خوراندند و قصد داشتند فضای لیبرالی را در کشور پیاده کنند امروز وسط میدان هستند.

مسئول بسیج دانشجویی سیستان و بلوچستان با تأکید بر آمادگی دانشجویان بسیجی برای حفظ آرمان‌های انقلاب در دانشگاه‌ها، اظهار داشت: امروز که دانشگاه خط مقدم جبهه انقلاب است و عده‌ای طبق پیش‌بینی رهبر انقلاب در حال نفوذ در دانشگاه هستند، لذا اجازه نمی‌دهیم که به نام خط امام آرمان‌های امام بازیچه شود.

وی افزود: بسیج دانشجویی نمی‌گذارد شعار "مرگ بر آمریکا" از دانشگاه خارج شود و ما نسبت به آنچه انقلاب را به خطر بیندازد کوتاه نمی‌آییم و هر رفتار غیرانقلابی را سرکوب خواهیم کرد

ارسال نظرات