حجت الاسلام سلیمی گفت: مادامی که تفکر بسیجی در این کشور غالب است، سایه شوم سلطه دشمن بر این کشور و مردم عزیز آن افکنده نخواهد شد.
کد خبر: ۸۷۷۹۴۵۳
|
۰۲ آذر ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۱
حجت الاسلام علیرضا سلیمی نماینده مردم محلات در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج ضمن تبریک هفته بسیج عنوان کرد: بسیج همان‎طور که حضرت امام(ره) فرمودند شجره طیبه‎ای است که در اعماق ایمان مردم ریشه دارد و شاخه‎های بلند آن سر به آسمان کشیده است.

سلیمی بیان داشت: بسیج خورشید فروزانی است که با نورافشانی بر کشورهای اسلامی توانسته مسیر درست را فراروی ملت بزرگ ما و مسلمانان قرار دهد و یک حرکت مستمر و طاهری است که هدف آن علاوه بر ارتقا و پیشرفت کشور، ایجاد زمینه برای تعالی هرچه بیشتر ملت‎های مسلمان است و امروز تکثیر شده و در جای جای کشورهای اسلامی نشانه‎های روشنی را از بسیج مشاهده می‎کنیم.

وی با بیان اینکه عرصه فعالیت امروز بسیج فقط نظامی نیست گفت: بسیج حضور در عرصه‎های مختلفی را در دستور کار دارد و در این عرصه‎ها از جمله فناوری‎های نوین، رشد علمی کشور، نظامی و .. حضور بسیجیان نقطه اعتماد کشور بوده، هرکجا که بسیج حضور داشته شاهد توفیقات عظیمی برای کشور بودیم، اما هرکجا که بسیج حضور نداشته امورات با مشکلات جدی مواجه شده است.

نماینده مردم محلات با تاکید بر اینکه ما بیش از گذشته به حضور بسیج و بسیجیان نیاز داریم و باید فرهنگ بسیجی را روز بروز گسترده‎تر کنیم اظهار داشت: بسیج به دلیل اعتقادات محکمی که دارد همیشه سد محکمی در مقابل نفوذ دشمنان بوده و از آنجایی که امروز دشمن دنبال نفوذ در لایه‎های مختلف و عرصه‎های مختلف جامعه است؛ این بسیج است که با ورود در آن عرصه می‎تواند در جلوگیری از نفوذ دشمن نقش‎آفرینی کند و اجازه ندهد تا دشمن خود را بر ما تحمیل کند.

سلیمی تصریح کرد: برخی افراد به دلیل اینکه پادویی دشمن را می‎کنند شاید در لفظ با بسیج مخالفت نکنند اما در عمل با بسیج مخالفت می‎کنند و فرمانبر دشمنان این نظام هستند و علت عمده این نوع مخالفت نیز این است که بسیج را مانع اهداف شوم خود می‎دانند، اما باید این را بدانند مادامی که تفکر بسیجی در این کشور غالب است، سایه شوم سلطه دشمن بر این کشور و مردم عزیز آن افکنده نخواهد شد.
ارسال نظرات