بوشهر- فرمانده سپاه مالک اشتر شهرستان بوشهر گفت: پیاده‌روی با عنوان بازماندگان اربعین در روز اربعین حسینی از مقابل سپاه مالک اشتر شهرستان بوشهر تا گلزار شهدای بوشهر با حضور نیروهای مقاومت بسیج و جمعی از مردم و مسؤولین برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۷۷۹۴۴۵
|
۲۹ آبان ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از شهرستان بوشهر؛ سرهنگ عبدالرضا دشتی فرمانده سپاه مالک اشتر شهرستان بوشهر در جمع خبرنگاران با تسلیت به مناسبت اربعین حسینی و گرامیداشت هفته بسیج گفت: در هفته بسیج باید فعالیت بسیجیان در عرصه‌های محرومیت زدایی، اقتصاد مقاومتی، ساختن خانه علم و غیره در عموم اطلاع رسانی شود.

فرمانده سپاه مالک اشتر شهرستان بوشهر اظهار کرد: بسیجی یکی از برکاتی است که امام خمینی(ره) به نظام هدیه کرد که زاویه‌های دید بسیج بسیار متفاوت و در همه امورات کلان، اتفاق‌ها  و رویدادها سازمان بسیج پیشگام است و این ظرفیت بسیار بزرگی است که به بهترین شکل با همکاری نیروهای بسیجی در رده‌های مقاومت و اقشاری انجام می‌شود.

دشتی افزود: در بسیاری از موضوعات کلان مانند اقتصاد مقاومتی بسیج به تنهایی امورات را آغاز و به بهترین شکل ممکن ماموریت خود را انجام می‌دهد که تاثیرات آن در جامعه و در میان مردم مختلف جامعه کاملا روشن است.

وی عنوان کرد: بسیاری از برنامه‌های فرهنگی می‌تواند در سطح استان و ملی تاثیر گذار و جریان‌ساز باشد که نمونه آن پیاده روی بزرگ شهادت علی این موسی الرضا(ع) در شهرستان دشتستان است که امسال نیز نمونه آن در شهرستان بوشهر برگزار خواهد شد.

فرمانده سپاه شهرستان بوشهر ادامه داد: پیاده‌روی با عنوان بازماندگان اربعین در روز اربعین حسینی از مقابل سپاه مالک اشتر شهرستان بوشهر تا گلزار شهدای شهر بوشهر با حضور نیروهای مقاومت بسیج و جمعی از مردم و مسؤولین برگزار می‌شود.

دشتی ابراز کرد: غبارروبی گلزار شهدا، تجمع سازمان یافته بسیجیان در مصلای نماز جمعه، اقتدار گردان‌های بیت المقدس، برنامه‌های ورزشی، فرهنگی، علمی، بصیرتی، رزم شبانه، همایش ائمه جمعه، سرکشی خانواده شهدا و بیش از 100 برنامه دیگر در هفته بسیج در سطح شهرستان بوشهر برگزار خواهد شد./انتهای پیام


ارسال نظرات