عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد:
خبرگزاری بسیج: عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با اشاره به پیام تکریم مردم در کلام امام حسین (ع) گفت: به درستی که نیاز های مردم برشما از جمله نعمت های خدا برشما است، از نعمت های خدا ملول نشوید.
کد خبر: ۸۷۷۹۴۰۴
|
۲۹ آبان ۱۳۹۵ - ۰۰:۳۱

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛  سیده فاطمه حسینی افزود: از این پیام نورانی امام معصوم (ع) متوجه می شویم که خدمت به مردم مطابق روایات و احادیث، از زیباترین و با فضلیت ترین کارها نزد خداوند محسوب می گردد و خدمت رسانی صادقانه و خالصانه شیوه و راه و رسم همه امامان معصوم (ع) بوده است.

حسینی با ابراز خرسندی از افتتاح دفتر ارتباط مردمی نمایندگان مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی در شهرستان ری، تصریح کرد: افتتاح این دفتر امری ضروری به نظر می رسید و از همین جا متذکر می‌شویم کارکنان محترم دفتر ارتباطات مردمی با ارباب رجوع با خوشرویی و خوش خلقی رفتار کنند و فراموش نکنیم رضایت خداوند در رضایت مردم است و بنابر این باید طوری رفتار کنیم که مردم از ما راضی و خشنود باشند.

 عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی متذکر شد: امید واریم با وحدت وانسجام حاصل شده در بین نمایندگان تهران و با حفظ همین رویه در حل مشکلات مردم و کشور موفق باشیم و مردم از ما انتظاراتی دارند و این انتظارات باید برآورده شود و بخشی از مطالبات مردم را می توان از طریق همین دفاتر ارتباطات مردمی نمایندگان پی گیری کرد.

وی خاطرنشان کرد: شهرری جزء اولین شهرهایی بوده است که جرقه انقلاب در آن زده شد و نقش بسزایی در پیروزی انقلاب اسلامی داشته اند و مشکلات و نیازهای شهرری باید دسته بندی و به دولت منقل شود و باید بطور ویژه به آن نگاه کرد و رسیدگی به نیازها و مشکلات آنها باید در اولویت نمایندگان تهران قرار گیرد.

وی متذکر شد: امیدواریم با وحدت و انسجام حاصل شده در بین نمایندگان تهران و با حفظ همین رویه در حل مشکلات مردم و کشور موفق باشیم و مردم از ما انتظاراتی دارند و این انتظارات باید برآورده شود و بخشی از مطالبات مردم را می توان از طریق همین دفاتر ارتباطات مردمی نمایندگان پی گیری کرد.نماینده حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی از ضرورت اولویت‌بندی مشکلات و نیازهای شهرری و ارجاع آنها به دولت سخن گفت.

 

 

  

 

 

 

ارسال نظرات