خبرگزاری بسیج: نماینده ارباب جراید در شورای فرهنگ عمومی شهرستان ری با بیان اینکه افتتاح دفتر نمایندگان در شهرستان ری، نمایش وحدت و همدلی بود، اظهار امیدواری کرد با افتتاح این دفتر شاهد تاثیر گذاری نمایندگان بر فرهنگ، اقتصاد، عمران و توسعه همه جانبه شهرستان باشیم.
کد خبر: ۸۷۷۹۴۰۱
|
۲۹ آبان ۱۳۹۵ - ۰۰:۰۲

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛  رضا فغانی سردبیر آوای ری   گفت: افتتاح این دفترنمایندگان محترم تهران در شهرری فرصت طلایی و خوبی را مهیا می کند تا با استفاده از فکر و اندیشه همه نخبگان اقشار شهرستان ری، به این خطه مذهبی، تاریخی و شهید پرور و قهرمان پرور خدمت ویژه کنیم.

فعال رسانه ای شهرستان ری افزود : خدا را شاکریم که از همه گرایشات و جریانات سیاسی معتقد به نظام مقدس جمهوری اسلامی در این مراسم حضور داشتند و در واقع افتتاح این دفتر، نمایش وحدت و همدلی بین گروهها و فعالان سیاسی و حتی غیرسیاسی شامل ورزشکاران و کارگران و خیلی از قشرهای دیگر شهرری بودیم.

سردبیر دوهفته نامه آوای ری  یادآور شد: نمایندگان مجلس باید با تصویب قوانین خوب به فکر آسایش و آرامش مردم باشند و قطعا این دفتر ارتباطات مردمی به همین منظور افتتاح شده است.

وی افتتاح دفترنمایندگان محترم تهران را در شهرری، برای مردم جنوب تهران منشاء خیر و برکت دانست و بیان داشت : با برگزاری جلسات هم اندیشی با نخبگان شهرری مسایل و مشکلات شهرستان ری را در زمینه های آسیب های اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و دیگر حوزه ها به بحث و بررسی قرار داده و ضرورت دارد این دفتر از تمام ظرفیت های شهرستان بهره مند شود.

ارسال نظرات