امام جمعه اشکذر:

«تفکر بسیجی» سد مستحکم؛در برابر نفوذ در جریان انقلابی کشور

امام جمعه اشکذر تفکر بسیجی را سد مستحکمی در برابر نفوذ در جریان انقلابی کشور عنوان کرد و گفت: بسیج صرفا یک سازمان نظامی نیست، بلکه یک تفکر عالی است که با رخنه در هر سازمانی می تواند آن محل را دچار تحولات اساسی کند.
کد خبر: ۸۷۷۹۳۸۹
|
۲۸ آبان ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از اشکذر، امام جمعه اشکذر در خطبه های این هفته نماز جمعه با تسلیت فرا رسیدن اربعین حسینی، حرکت میلیونی مسلمانان جهان در مراسم اربعین حسینی را نشانه اتحاد و همبستگی مسلمین جهان دانست.

«حجت السلام والمسلمین طالبیان» امام جمعه اشکذر خواندن زیارت اربعین را یکی از دستاوردهای عالی عاشورا عنوان کرد و اظهار داشت: اقتدا به سید الشهدا در روز اربعین می‌تواند درمان گر بسیاری از دردهای مسلمین جهان باشد.

وی اربعین را روز تجدید مصیبت‌ها دانست و گفت: اربعین روز بسیار مهمی است و روز زیارتی مخصوص حضرت سید الشهدا است که جا دارد همه‌ مؤمنان و دلدادگان حسینی نسبت به قرائت زیارت حضرت از هرکجایی که هستند به خصوص در مساجد و بقاع متبرکه حضور گسترده داشته باشند.

وی با اشاره به آغاز هفته بسیج افزود: شکل گیری بسیج مستضعفین از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی و تدبیر امام (ره) است و این نهاد مقدس در تمام صحنه‌ها به خصوص در هشت سال دفاع مقدس نقش به سزایی ایفا کرده است.

وی تفکر بسیجی را سد مستحکمی در برابر نفوذ در جریان انقلابی کشور عنوان کرد و گفت: بسیج صرفا یک سازمان نظامی نیست، بلکه یک تفکر عالی است که با رخنه در هر سازمانی می تواند آن محل را دچار تحولات اساسی کند.

وی یادآور شد: بسیج در حوادث گوناگون کشور با فداکاری، خلوص، ایثار و شهادت‌طلبی کشور و انقلاب را بیمه کردند بسیج مصداق کاملی از تمام این ویژگی ها است.

امام جمعه اشکذر بسیج سازندگی را یکی از ثمرات بسیج در کشور عنوان و تصریح کرد: اقتصاد مقاومتی یکی از عوامل موثر در سازندگی کشور است که این مهم جز با تفکر بسیجی به دست نمی آید.

ارسال نظرات