خطیب جمعه تربت جام:

تفکر بسيج نجات بخش بسیاری از مشکلات کشور است/ پایه صندلی مسئولان سهل انگار و غیرولایی را می‌شکنیم

امام جمعه تربت جام با انتقاد شدید از برخی مسئولانی که ادعای ولایتمداری دارند، گفت: اگر مسئولان در خدمت‌رسانی به مردم سهل انگاری کنند پایه‌های صندلیشان را می‌شکنیم.
کد خبر: ۸۷۷۹۳۶۴
|
۲۸ آبان ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، حجت الاسلام دکتر جواد طاهری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته تربت جام با دعوت خود و نمازگزاران به تقواي الهي و تسليت اربعين حسيني با اشاره به اجتماع عظيم عزاداران در کربلا افزود: اجتماع با شکوه و عظمت مردم در راهپيمايي اربعين نشان از ولايت مداري، وفاداري و اطاعت از سید الشهداء (ع) است.

وی با گراميداشت پنجم آذر سالروز تشکيل ارتش 20 ميليوني به فرمان امام خميني (ره) افزود: تشکيل بسيج از الطاف الهي براي نظام مقدس جمهوري اسلامی ایران بود که حضرت امام (ره) بسيجيان را لشکر مخلص خدا ناميدند.

وي با اشاره به وظیفه ای که بسيج در حفظ و حراست از اسلام و انقلاب و دستارودهای آن بر عهده دارد، اضافه کرد: یکی دیگر از وظایف بسیج زمينه‌سازي ظهور ولی عصر ارواحنا فدا و تشکيل حکومت جهاني بدست صاحب اصلی اش آقا امام زمان(عج) می باشد.

وی با بیان این مطلب که  بسیج بر محور ولایت فقیه حرکت می کند خاطر نشان کرد: بسيج مستضعفین کشور را تا الان از فتنه ها و پيچ هاي خطرناک به پرچمداري مقام معظم رهبري حفظ و عبور داده است.

حجت الاسلام طاهري تأکيد کرد: تفکر بسيج نجات بخش بسیاری از مشکلات کشور است و مسئولان بايد در حل مسائل اقتصادي و عرصه خدمتگزاری از بسيج و نگاه بسیجی کمک بگيرند.

وی یادآور شد: در اين برهه از زمان تنها عرصه اي که بايد روی آن متمرکز شد اقتصاد مقاومتي است که می تواند کشور را از جنگ اقتصادي نجات دهد.

امام جمعه تربت جام خطبه های نماز جمعه  با انتقاد شدید از برخی مدیران فرهنگی  و آموزشی  تربت جام  افزود : " ولایتمداری " برخی مسئولان شهرستان در حد ادعا است و با وادادگی، سازش و تسلیم در مقابل فشارهای سیاسی فقط به فکر حفظ کرسی ریاست هستند که این گونه رفتار با شأن یک مسئول انقلابی هم خوانی ندارد.

دکتر طاهری با اشاره به این که ما دخالتی در امور اجرائی  نخواهیم داشت توصیه کرد: اگر مسئولان در خدمت رسانی به مردم سهل انگاری کنند پایه های صندلی شان را می شکنیم.

وی هم  از عدم حضور غیر موجه برخی مسئولان در نماز جمعه شهرستان انتقاد داشت و گفت : این مسئولان توقع دارند نماز جمعه در ساعت اداری  تشکیل شود تا حضور پیدا کنند  متأسفانه برخی مدیران سالی یک بار در نماز جمعه شرکت نمی کنند  و برای آخرت خود هم برنامه  نداشته  درحالی که نماز جمعه " حج " است.

وی به وضعیت اشتغال تربت جام اشاره کرد و افزود : با اقتصاد مقاومتی  و اقدام و عمل  می توان به وضعیت اشتغال جوانان کمک کرد  و اکنون بیش از 30 هزار جوان جویای کاردر شهرستان  نیازمند برنامه ریزی بوده و باید مسئولان با اعتبار استانی و کشوری  و کمک به پروژ ه ای قابل افتتاح به این وضعیت تا حدودی ساماندهی کرد  و یکی از پرو ژ هایی که می تواند به این اشتغال کمک کند  کارخانه شیشه شهرستان است .

امام جمعه تربت جام با اشاره به انتخابات رياست جمهوري آمريکا گفت: ما بنا به توصیه رهبر معظم انقلاب حفظه الله در این انتخابات نه شادی و نه عزا می گیریم، چون حیثیت درونی آمریکا در انتخابات با چهره بزک کرده و آرایش شده به جهانیان نمایان شد و انتخاب " ترامپ" به عنوان رئیس جمهور علیرغم میل باطنی برخی سیاستمداران شروع فروپاشی آن توسط مردم است.

 

 
ارسال نظرات
پر بیننده ها