امام جمعه شهرستان ریگان گفت:کسانی که به دنبال افتتاح دفتر اتحادیه اروپا در ایران هستند در فکر چه چیزی هستند؟ که برخی این دفتر را جز دفتر نفوذ و جاسوسی چیز دیگری نمی‌دانند برخی این دفتر را به لانه جاسوسی تعبیر کردند
کد خبر: ۸۷۷۹۳۳۲
|
۲۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۰
به گزارش خبرگزاری بسیج درکرمان؛حجت‌الاسلام علی رنجبرماهانی ظهر امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرستان ریگان با اشاره به هفته بسیج اظهار داشت: امام خمینی (ره)فرمودند،روحیه شهادت طلبی در میان بسیجیان فتح الفتوح است. که برخی متاسفانه امروز روحیه کم کردن دشمنی‌ها را در مقابل دشمن فتح الفتوح می‌دانند.

امام جمعه ریگان در ادامه اشاره داشت به شهادت شهید محسن خزائی این دلاور مرد جبهه مقاومت و افزود:شهید خزائی از جمله خبرنگاران جان برکفی بود که در چند متری تروریست های تکفیری نزدیک می‌شد و با آن مسئولیت خبرنگاری که داشت چهره زشت تروریست‌ها را افشا می‌کرد که این مایه وحشت و رعب در دل تروریست‌ها ، استکبار و داعش بود.

وی افزود: از دولت عراق و از نیروهای نظامی و امنیتی که داخل کشور و خارج از مرز امنیت زائران حسینی را به نحو احسن بر عهده گرفتند و می‌گیرند تقدیر و تشکر می‌کنیم و از همه مومنینی که با هدایای خود از زائران حسینی پذیرایی نمودند و هدایایی که از شهرستان ریگان برای زائران فرستاده شد جای تقدیر و تشکر است.

خطیب جمعه ریگان عنوان کرد:حرکت پیاده روی زائران حسینی نمایشی از قدرت و انسجام، عزت و ابهت، وحدت و یکپارچگی جهان اسلام اعم از شیعه و سنی، بلوچ و ترک ، فارس و عرب و اقلیت های دینی و مذهبی است که باعث شکست استکبار و شکست تروریست‌هایی که قصد تجاوز به حریم آل‌البیت پیغمبر دارند.

حجت الاسلام رنجبر ماهانی با بیان اینکه امروز جهان اسلام باید متحد و با انسجام کامل در مقابل تروریست های خونخوار و متجاوزگر ایستادگی کند ،تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب از این حرکت پیاده‌روی تعبیر به سرمایه کردند و فرمودند، ضامن بقای کشور است این حرکت پیاده روی.

وی در ادامه اشاره داشت به بیانات رهبر انقلاب در جمع مردم اصفهان و بیان داشت:مهمترین نیاز کشور بصیرت سیاسی است نبود بصیرت موجب می‌شود انسان مجذوب مواردی شود که جاذبه ندارد.

امام جمعه ریگان ادامه داد: کسانی که خودشان مشکل دارند چطور ما آنها را می‌خواهیم حلال مشکلاتمان بدانیم؟ امروز در سرتاسر کشور رهبری این نکته را هم اشاره کردند مردم عادی از برخی نخبگان بصیرتشان بالاتر است و امروز شما می‌بینید در سرتاسر کشور همیشه مردم عادی چند قدم جلوتر از برخی مسئولین در بصیرت دهی و بصیرت شناسی قدم برداشته اند و  می‌گذارند.

رنجبرماهانی عنوان کرد:کسانی که به دنبال افتتاح دفتر اتحادیه اروپا در ایران هستند در فکر چه چیزی هستند؟ که برخی این دفتر را جز دفتر نفوذ و جاسوسی چیز دیگری نمی‌دانند برخی از این دفتر را به لانه جاسوسی تعبیر کردند امیدوارم که دولتمردان ما این دفتر را باز نکنند که اگر این دفتر در ایران باز شود ملت با بصیرت آن را خواهند بست.

وی در پایان اشاره داشت به  تصادفات اخیر در شهرستان و فوت تعدای از دانش آموزان در این تصادفات که برخی از خانواده‌ها را داغدار کرد،افزود: برخی از اوقات در گوشه و کنار می‌بینیم که فرهنگ رانندگی در شهرستان ما ضعیف است مقررات رانندگی در شهرستان مراعات نمی‌شود فرزندان کم سن و سال بدون گواهینامه مسیر منزل تا مدرسه را با موتورسیکلت می‌رودند که باعث داغدار شدن خانواده می‌شود  از همین جا از نیروی انتظامی که بخشی از کار به عهده این عزیزان است درخواست می‌کنیم مطابق با قانون عمل کنند.


ارسال نظرات