امام جمعه موقت شهرستان نظرآباد:

پیاده روی اربعین نمایش قدرت و وحدت مسلمانان است

نظرآباد - امام جمعه موقت شهرستان نظرآباد گفت: پیاده روی اربعین نمایش قدرت و وحدت مسلمانان و بیانگر اتحاد شیعه و سنی است.
کد خبر: ۸۷۷۹۳۲۲
|
۲۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، حجت السلام احمد رسولی امام جمعه موقت شهرستان نظرآباد ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه با تسلیت فرارسیدن اربعین شهادت امام حسین (ع) و یارانش اظهار کرد: پیاده روی اربعین نمایش قدرت مسلمین و بیانگر وحدت و اتحاد شیعه و سنی است.

وی گفت: از حضرت زینب (س) نقل است که خطاب به امام سجاد (ع) فرموده اند، پرچمی به نام پدرت بر افراشته خواهد شد که هیج کس را یارای از بین بردن آن نیست و گذشت شب ها و روز نیز باعث از بین رفتن یاد آن نخواهد شد.

حجت الاسلام رسولی افزود: از همان زمان عده ای سعی کردند که مردم را از زیارت مزار متبرک امام حسین (ع) منع کنند که نتوانستند.

وی در بخش دیگری به تحریم های جدید آمریکا علیه ایران اشاره کرد و افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی بارها در بیانات مختلف تاکید داشتند که دولتمردان  آمریکا مورد اطمینان نیستند ولی عده ای در داخل به دنبال این بودند که با  آمریکا  از در دوستی وارد شوند.

امام جمعه موقت  نظرآباد تصریح کرد: اگر اقصادی ضعیف و وابسته داشته باشیم به راحتی تسلیم خواسته دشمنان خواهیم شد تنها راه برون رفت از این مشکل همان نسخه شفا بخش رهبر معظم انقلاب اسلامی است، یعنی استفاده از سیاست های اقتصاد مقاومتی است.

وی گفت: سالهاست که رهبر معظم انقلاب اسلامی بر استفاده از این سیاست تاکید دارند ولی متاسفانه این اراده در دولت وجود ندارد و تا کنون شاهد هیچ اقدام عملی در این زمینه نبوده ایم.

منبع: مهر 

ارسال نظرات
پر بیننده ها