امام جمعه شهرستان فردیس گفت: تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی از اهمیت بالایی برخوردار است و مبارزه با قاچاق کالا نیازمند توجه به تولیدات داخلی است.
کد خبر: ۸۷۷۹۳۲۱
|
۲۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، حجت الاسلام علی اکبر ایمانی در خطبه‌های این هفته‌ نماز جمعه‌ شهرستان فردیس با اشاره به آغاز هفته‌ بسیج، گفت: تفکر بسیجی قبل از شروع جنگ تحمیلی و با هدف اصلی حاکم شدن ارزش های اسلامی در عرصه‌های مختلف کشور به وجود آمد.

وی ضمن اشاره به سخنان امام خمینی (ره) ادامه داد: پیرو سخنان امام راحل پیروزی انقلاب را مدیون تفکر بسیجی هستیم و همین تفکر است که ایران و انقلاب را در مقابل دشمنان حفظ خواهد کرد.

حجت الاسلام ایمانی در ادامه با توجه به در پیش بودن اربعین حسینی (ع)، افزود: امسال حدود ۲.۵ میلیون نفر از ایران عازم کربلا شده اند.

وی اضافه کرد: اربعین نشان از وحدت مسلمان جهان دارد در این روز شاهد هستیم که شیعه و سنی در کنار همدیگر اقتدار اسلام را به نمایش می گذارند.

تحقق اقتصاد مقاومتی تنها راه نجات کشور

خطیب جمعه شهرستان فردیس با تاکید بر اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی بر عزت و سربلندی کشور تاکید فراوان دارند، گفت: باید تمرکز بیشتری بر تحقق اقتصاد مقاومتی داشته باشیم؛ مسئولان باید با اقدام و عمل مناسب و با اهمیت دادن به تولیدات داخلی درها را به روی واردات قاچاق ببندند.

حجت الاسلام ایمانی در بخش دیگری با اشاره به انتخابات آمریکا، گفت: در خصوص انتخابات آمریکا هیچ نظری نداریم این دولت آمریکا همیشه برای ایران مضر بوده و است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن اشاره به حقوق‌های نجومی، اضافه کرد: حدود ۶ ماه از بحث برملا شدن حقوق‌های نجومی می‌گذرد اما هنوز شاهد برخورد جدی نبودیم و هیچ اقدامی در زمینه برخورد با نجومی بگیرهاصورت نگرفته است.

وی ضمن ابراز تأسف برای نخبگانی که موفقیت کشور را در گرو تکیه بر آمریکا می‌دانند گفت: کشور آمریکا باتوجه به حجم وسیع مشکلات داخلی خود اعم از بیکاری، اعتیاد، نبود امنیت و غیره از کشورهای صاحب قدرت جهان است که مشکلات خود را هم نتوانسته از بین ببرد.

وی ادامه داد: ولی متاسفانه عده ای هستند که هنوز نگران انتخاب دولت آمریکا و دولت ترامپ هستند و سعی بر تکیه کردن به این کشور را دارند.

وی بیان کرد: اگر دولت آمریکا احتمال پیروزی حمله‌ نظامی مقابل ایران را داشت لحظه ای درنگ نمی‌کرد.

 امام جمعه شهرستان فردیس ادامه داد: برخی با توجه به تعهدات خود فکر می‌کنند باید با آمریکا کنار بیاییم.

وی ضمن اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی گفت: برجام تاکنون برای ما مفید نداشته که نگران فسخ این قرارداد باشیم هرچند شورای امنیت موافق این تعهد است و این قرارداد یک طرفه فسخ نخواهد شد.

حجت الاسلام ایمانی در ادامه ضمن اشاره به حوادث منطقه گفت: وهابیت و حکام سعودی به دست پا افتاده‌اند و وضعیت سوریه و عراق به حالت عادی برخواهد گشت.

وی افزود: در یمن جز جنایت و خرابکاری چیزی ندیدیم که در نهایت مقابل دولت حزب الله تمکین کردند.

امام جمعه شهرستان فردیس گفت: سعودی‌ها با پایین آوردن قیمت نفت سعی بر فلج کردن اقتصاد ایران را داشتند ولی امروزه شاهدیم که خود گرفتار شده‌اند.

منبع: مهر 

ارسال نظرات
پر بیننده ها