فرمانده سپاه ناحیه قوچان از اجرای 150 عنوان برنامه همزمان با هفته بسیج در قوچان خبر داد.
کد خبر: ۸۷۷۹۲۸۰
|
۲۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، علی‌اصغر صوفی در نشست خبری به مناسبت هفته بسیج در سالن جلسات سپاه ناحیه قوچان، اظهار داشت: بسیج به فرمایش امام خمینی (ره) شجره طیبه و درخت تناوری است که اصل ریشه آن در عمق اعتقادات مردم استوار و شاخه‌هایش تا عرش پیش رفته و شهیدان که ثمره و میوه آن محسوب می‌شوند موجب شکوه آن شده‌اند.
 
وی با بیان اینکه بسیج موجب فخر اسلام و دفع تجاوز دشمنان شده و این روحیه در سوریه، عراق و راهپیمایی عظیم اربعین حسینی مشهود است، گفت: چشم امید مستضعفان جهان و دایره وسیع مسلمانان به بسیج بوده و امروز این تفکر قدرت پایان‌ناپذیری است که روزبه‌روز بر قدرتش افزوده می‌شود.
 
فرمانده سپاه ناحیه قوچان بصیرت‌دهی و دشمن‌شناسی را رویکرد برنامه‌های هفته بسیج در این شهرستان دانست و ادامه داد: ستاد هفته بسیج در سپاه و حوزه‌های تابعه تشکیل شده و برنامه‌ریزی‌هایی را در طول این هفته داشته‌اند که 150 عنوان برنامه فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و ورزشی در سطح پایگاه‌ها، کانون‌ها، حوزه‌ها و واحدهای مقاومت دانش‌آموزی به اجرا در می‌آید.
 
صوفی آغاز برنامه‌های هفته بسیج در قوچان را برگزاری همایش حافظان قرآن کریم با حضور 300 حافظ و بسیجی فعال در عرصه قرآنی عنوان کرد و افزود: دیدار مسؤولان گروه‌های جهادی و فرماندهان پایگاه‌ها و اعضای ستاد بسیج با امام‌جمعه، همایش جهادگران اقتصادی، همایش طلایه‌داران اقتصاد مقاومتی و فعالان اشتغال‌زایی در شهرستان و برگزاری یادواره‌های شهدا در سطح روستاها و پایگاه‌های شهری ازجمله برنامه‌های این هفته به شمار می‌آید.
 
وی با اشاره به اینکه بازدید از خانواده معظم شهدا و برگزاری مجمع عالی بسیج با حضور نخبگان و مسؤولان به همراه انتخاب هیأت رئیسه جدید نیز از دیگر برنامه‌ها است، تصریح کرد: برگزاری کارگاه افزایش جمعیت ویژه خواهران، نشست‌های سیاسی و بصیرتی، افتتاح پایگاه‌های مقاومت بسیج، غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا، محفل انس با شهدا و مسابقات کتاب‌خوانی نیز در طول این هفته برنامه‌ریزی‌شده است.
 
فرمانده سپاه ناحیه قوچان با بیان اینکه بسیج دانشجویی قوچان نیز برگزاری مسابقات بین دانشگاهی و تجمع دانشجویی همزمان با سالروز تشکیل این سازمان را برای هفته بسیج در این شهرستان در نظر گرفته است، بیان کرد: مهم‌ترین و اصلی‌ترین برنامه سپاه ناحیه قوچان در هفته بسیج تجمع بسیجیان شهرستان تحت عنوان مدافعان حرم در پنجم آذرماه با حضور هزار نفر از اقشار مختلف بسیجیان در خیابان‌های اصلی شهر و حرکت به سمت مصلای نماز جمعه خواهد بود.
 
صوفی برگزاری هیأت‌های منتظران موعود در تمام پایگاه‌های مقاومت، برگزاری صبحگاه مشترک و نواختن زنگ ایثار و کارگاه عفاف و حجاب را از برنامه‌های این ایام دانست و عنوان کرد: یکی دیگر از برنامه‌های مهم پوشش رسانه‌ای طرح‌های اقتصاد مقاومتی موفق و اجراشده در سطح شهرستان خواهد بود و انجام گشت‌های عملیاتی بسیج و برگزاری نشست‌های سیاسی در پایگاه‌های بسیج ادارات نیز طرح‌ریزی‌ شده است.
 
وی بسیج را فرمول حل همه مسائل کشور دانست و گفت: با داشتن روحیه بسیجی شاهد امنیت و آرامش در همه عرصه‌ها خواهیم بود و خوفی از دشمن نخواهیم داشت و این روحیه است که می‌تواند ایستادگی و مقاومت در برابر دشمن و پیروزی را به ارمغان بیاورد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها