برنامه‌های هفته بسیج نیشابور با برگزاری یادواره 13 شهید روستای کلاته میدان آغاز شد.
کد خبر: ۸۷۷۹۲۷۸
|
۲۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، سردارحسن انجیدنی، معاون سابق هماهنگ کننده قرارگاه ثامن الائمه در این یادوراه با بیان اینکه هیچ قومی اگر خودش نخواهد نمی‌تواند سرنوشت خود را تغییر دهد، اظهار داشت: اگر ما برای خودمان سرنوشتمان را ننویسیم دیگران برای ما دیکته غلط می نویسند.

وی تغییر در زندگی شخصی، اجتماعی و سیاسی را زمینه ساز تغییر در سرنوشت دانست و عنوان کرد: در اسلام تغییر در قالب رساله احکام برای ما آمده است.

انجیدنی با اشاره به جغرافیای سیاسی نهضت عاشورا تاکیدکرد: فرهنگ ایثار و شهادت که از نهضت عاشورا سرچشمه گرفته است کجاست؟ امروز عراق و سوریه و لبنان جغرافیای سیاسی فرهنگ عاشورا را تشکیل دادند و این فرهنگ در حال جهانی شدن است.

در ابتدای این یادواره فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان نیشابور ضمن خیرمقدم گفت: در این برهه از زمان مولا و صاحب امر ما جهاد کبیر را مطرح می کنند و در قرآن در مورد جهاد کبیر تاکید شده است.

سرهنگ پاسدار سید علی اکبر حسینی ادامه داد: شهدا برای دفاع از انقلاب اسلامی سبقت گرفتند و به جایگاه" عند ربهم یرزقون" رسیدند امروز ما بر سر سفره شهدا نشسته‌ایم و متنعم از نعمت شهدا هستیم که بزرگترین آن امنیت می‌باشد.


ارسال نظرات
پر بیننده ها