خبرهای داغ:
سردار فضلی؛

تمام امکانات راهیان نور کشور در اختیار زائرین اربعین قرارگرفته است

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: بنا به اهمیت و تاکید فرمانده کل سپاه برای پشتیبانی عملی از کاروان‌های زوار امام حسین(ع)، همه ظرفیت و امکانات راهیان نور کشور در اختیار زوار اربعین قرارگرفته است.
کد خبر: ۸۷۷۹۲۶۹
|
۲۸ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۱


به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، سردار علی فضلی روز پنج شنبه در حاشیه دیدار با آیت‌الله نوری همدانی در قم اظهار داشت: بنا به اهمیت و تاکید فرمانده کل سپاه برای پشتیبانی عملی از کاروان‌های زوار امام حسین(ع)، همه ظرفیت و امکانات راهیان نور کشور در اختیار زوار اربعین قرارگرفته است.

وی خاطرنشان کرد: ظرفیت نیروی انسانی، زائرسراها، اردوگاه‌ها، یادمان‌ها، زیارتگاه‌ها و امکانات حمل‌ونقلی و ریلی  راهیان نور کشور تماماً به‌صورت یکجا در اختیار مراسم اربعین حسینی(ع) قرارگرفته است.

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین خدمت‌رسانی به زائرین غیر ایرانی را ازجمله اقدامات مهم در ایام اربعین دانست و افزود: بنا به تدبیر فرمانده کل سپاه امسال خدمت‌رسانی به زائرین غیر ایرانی در دستور کار سازمان بسیج و به‌خصوص قرارگاه راهیان نور کشور قرارگرفته است.

وی ادامه داد: طبق برنامه‌ریزی‌ها در استان‌های سیستان و بلوچستان، خراسان رضوی، گیلان، اردبیل، آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی مهمانان و زوار غیر ایرانی بعد از ورود به مرزهای ایران برای خدمات‌رسانی، اسکان و انتقال به مرز شلمچه هدایت می‌شوند.

فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور با اشاره به استقبال از زوار غیر ایرانی در برخی شهرها عنوان کرد: با هماهنگی که با هیئت‌های مذهبی، ائمه جمعه، استانداران و مسئولین در شهرها صورت گرفته قرار است استقبال مردمی از کاروان‌ها زوار غیر ایرانی که از کشورهای پاکستان، افغانستان، گرجستان، ترکمنستان، آذربایجان، روسیه، ترکیه و سایر کشورهایی که از موادی جمهوری اسلامی عبور می‌کنند انجام شود.
ارسال نظرات
آخرین اخبار