بیمارستان صحرایی 45 تخت خوابی فردیس آماده ارائه خدمات

کریم زاده گفت: ویزیت های این بیمارستان تا 14 آذر به صورت رایگان خواهد بود و تنها همراه داشتن دفترچه درمانی برای بیماران کفایت میکند.
کد خبر: ۸۷۷۹۲۱۶
|
۲۸ آبان ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۷

کریم زاده جانشین مسئول بیمارستان صحرایی 45 تخت خوابی شهید کلانتری در شهرستان فردیس در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج اظهار داشت: این بیمارستان از سه روز قبل شروع به کار کرده است.

وی با بیان اینکه تمام تخصص ها در این بیمارستان فعالیت میکنند افزود: این خدمات از قبیل دندان پزشکی، مامایی، داخلی، اطفال داروخانه، آزمایشگاه، جراحی، زنان گوش و حلق و بینی، ارتوپدی، چشم پزشکی که در دو شیف صبح و بعد ظهر آماده خدمت رسانی به شهروندان هستند.

کریم زاده با اشاره به اینکه این بیمارستان به صورت دائم برقرار خواهد بود گفت: ویزیت های این بیمارستان تا 14 آذر به صورت رایگان خواهد بود و تنها همراه داشتن دفترچه درمانی برای بیماران کفایت میکند.

وی عنوان کرد: کلاس های آموزشی بهداشت در این بیمارستان برای خانواده در کلیه سنین برگزار می شود که مراجعه کنندگان میتوانند  از این خدمات استفاده کنند.

کریم زاده تصریح کرد: پزشکان این بیمارستان با همکاری دانشگاه علوم پزشکی و بسیج جامعه پزشکی سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز فعالیت دارند و فوریت های اورژانس به صورت دائم در اینجا مستقر هستند و همکاری میکنند.

وی  در خصوص نوع همکاری پزشکان در این بیمارستان اظهار داشت: پزشکان عضو جامعه پزشکی استان البرز به صورت رایگان در اینجا فعالیت میکنند.

کریم زاده گفت: در حال حاضر داروخانه و آزمایشگاه این بیمارستان صحرایی فعال است و پزشکان در این بیمارستان حضور دارند و از روز دوشنبه مراجعات آغاز شده و کار به روال عادی در حال انجام است.

گفتنی است از امکانات این بیمارستان صحرایی میتوان به دو بخش مجزا جهت بستری خانم ها و آقایان، اتاق cpr، رادیولوژی، آزمایشگاه ، ،اتاق عمل دو تخته و مجهز برای انجام عمل های سرپایی، رختشور خانه اشاره کرد. 

بیمارستان صحرایی 45 تخت خوابی فردیس آماده ارائه خدمات


ارسال نظرات
پر بیننده ها