خبرگزاری بسیج: فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران از آمادگی این سپاه برای پذیرایی از زائران اربعین حرم حضرت عبدالعظم حسنی(ع) خبر داد.
کد خبر: ۸۷۷۹۲۱۰
|
۲۸ آبان ۱۳۹۵ - ۰۰:۱۴

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ سردار علی نصیری گفت: این حرکت نمادین از سه سال گذشته به طور خودجوش در سطح تهران به راه افتاد است و هر سال به این حرکت مردمی افزوده می شود و مردم از اقصی نقاط استان تهران و شهرستانهای اطراف برای زیارت حرم حضرت عبدالعظم حسنی(ع) به سمت شهرری حرکت می کنند.

وی با اشاره به اینکه پارسال علی رغم بارندگی شدید مردم به شکل گسترده ای در راهپیمایی اربعین شهرری حضور داشتند، خاطر نشان کرد: این حرکت خودجوش و تاثیر گذار مردمی تبدیل به یک ظرفیت بزرگ ملی شده است.

وی اظهار داشت: جلسات مختلفی در ستاد مردمی شهرستان ری در خصوص خدمات به زائران در طول مسیر برگزار شده است . همچنین جلسات بسیاری بین سپاه حضرت رسول (ص) و حضرت سیدالشهدا(ع)  استان تهران در این خصوص به منظور استقبال از زائران اربعین در شهرری برگزار شده است.

نصیری افزود: حدود 100 ایستگاه صلواتی در بین مسیر پیش بینی شده است که در حوزه بهداشت و درمان تمهیدات لازم به کار گرفته شده است. شهرداری تهران هم در حوزه حمل و نقل آمادگی لازم را دارد و اتوبوسرانی و مترو آمادگی جابجایی شهروندان را دارند که مترو در این روز به طور رایگان در خدمت مردم خواهد بود.

همچنین پارکینگ خودروهای سواری در اطراف حرم پیش بینی شده تا از این ظرفیت عظیم فرهنگی و برکتی که ایجاد شده بهره برداری معنوی خوبی داشته باشیم.

 

 

ارسال نظرات