خبرهای داغ:
نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی:

دباغ یکی از ذخیره‌های انقلاب بود

نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: دباغ یکی از ذخیره‌های انقلاب بود که رحلت ایشان ضایع بزرگی برای ایران اسلامی است.
کد خبر: ۸۷۷۹۱۷۱
|
۲۷ آبان ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از اسدآباد، اکبر رنجبرزاده با تسلیت رحلت جانسوز خانم مرضیه حدیدچی(طاهره دباغ(، اظهار کرد: ایشان یکی از ذخیره‌های انقلاب بودند که رحلت ایشان ضایع بزرگی برای ایران اسلامی است.

وی با اشاره به نقش‌آفرینی خانم دباغ قبل از پیروزی انقلاب، تصریح کرد: ایشان برای به ثمر نشستن انقلاب در سال 57 همسنگر یاران امام خمینی(ره) در عرصه مبارزات مختلفی با رژیم سلطنتی بودند.

نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه خانم دباغ متحمل زندان‌ها و شکنجه های زیاددی در دوران رژیم طاغوتی بودند، افزود: ایشان یکی از شیرزنان انقلاب اسلامی در عصر کنونی بود که هیچ گاه دست از مبارزات خود برنداشت.

وی با بیان اینکه بعداز پیروزی انقلب نیز ایشان فعالیت‌های مهمی در حوزه‌های مختلف سیاسی، اجتماعی داشتند، گفت: هیچ گاه جنسیت ایشان مانع اهداف بلند ایشان نشد و همواره همگام با مردان در مبارزات انقلابی نقش آفرینی می‌کردند.

رنجبرزاده با اشاره به اینکه خانم دباغ در مقطعی عهده دار فرماندهی سپاه پاسداران در استان همدان بودند، گفت: ایشان در عرصه پیشتیبانی جبهه و جنگ توانستند حمایت‌های خود را در سپاه و هدایت جامعه به سمت و سوی جهاد داشته باشد.

وی با بیان اینکه خانم دباغ یکی از الگوهای اسوه و نمونه کامل زن ایرانی و مسملمان و مبارز شیعه در قرن حاضر بود، افزود: امیدواریم خداوند روح ایشان را شاد و برای ایشان مسئلت الهی خواهانیم.

نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ایشان یک دوره نماینده مجلس و در مقطعی جزء گروه اعزامی و نماینده امام(ره) به شوروی سابق بودند، خاطرنشان کرد: ایشان در زمینه حجاب، تقوا، تدین سرآمد همه زنان ایران بودند و قطعاً نام ایشان در تایخ ثبت و ضبط خواهد شد.

وی ایشان را از زنان بی نظیری در جامه اسلامی ایران خواند و گفت: باید ایشان را به عنوان یک الگو به جامعه زنان معرفی کنیم و بگوییم که می شود زن بود ایمان، حجاب، فرمانده سپاه، نماینده مجلس شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار