فرماندار شهرستان صومعه سرا گفت: امنیت روانی جامعه مدیون بسیج است و همه مردمی که در راستای تفکر بسیجی قرار دارند در تلاشند تا امنیت ذهنی و روانی مردم را در حد اعلا ارتقا دهند.
کد خبر: ۸۷۷۹۱۵۲
|
۲۷ آبان ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از گیلان، حسین اسماعیل‌پور، فرماندار شهرستان صومعه سرا در جلسه هماهنگی هفته گرامیداشت بسیج صومعه‌سرا که در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، به مسئله امنیت و بسیج اشاره و اظهار کرد: امنیت روانی جامعه مدیون بسیج است و همه مردمی که در راستای تفکر بسیجی قرار دارند در تلاشند تا امنیت ذهنی و روانی مردم را در حد اعلا ارتقا دهند.

وی با بیان اینکه گیلان گلچینی از تمام بحران‌های کشور است، افزود: از این منظر شهرستان صومعه‌سرا نیز انواع مختلف بلایای طبیعی را تجربه کرده است. حضور بسیجیان در بحران‌ها و بحران‌شناسی ضرورت دارد. شناخت بحران‌های شهرستان توسط بسیجیان نقش مهم و موثری را در پیگیری، پیش‌بینی و رفع بحران‌ها خواهد داشت.

اسماعیل‌پور با اشاره بر اینکه روحیه بسیجی و بسیجیان عامل موفقیت در جنگ بوده است، خاطرنشان کرد: بحران‌ها و بلایای طبیعی با برخورداری از آمادگی قابل پیش‌بینی و مدیریت است. قطع درختان و خروج آن از شهرستان نیز از جمله بحران‌هایی است که با کمک و همراهی مسئولین و بسیجیان می‌توان آن را رفع کرد و کاهش داد.

فرماندار صومعه‌سرا در پایان با تاکید بر اینکه مطلوب است محور فعالیت‌های بسیج علاوه بر جنبه‌های فرهنگی که لازمه کار است به سمت حوزه بحران و امنیت سوق داده شود، تصریح کرد: ما نیازمند تفکر بسیجی در حل بحران و فضای امنیتی هستیم. امیدست بتوانیم انگیزه‌های بسیج را بشناسیم، آن را انتقال دهیم و به آن پایبند باشیم.

ارسال نظرات