حمیدرضا پورنوروز
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه لرستان/
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان لرستان گفت: اربعین یعنی عشق به همه زیبایی هاست، چون وجود امام حسین(ع) وارث انبیاست.
کد خبر: ۸۷۷۹۱۱۴
|
۲۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ حجت الاسلام شمس االله جلیلیان مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان لرستان در پایانه مرزی مهران در گفتگو با خبرنگار ما بیان کرد: سپاه پاسداران یک نهاد مردمی است که در این امر مقدس معنوی و سیاسی که نشانگر اتحاد و انسجام جامعه اسلامی است به زائرین اباعبدالله الحسین(ع) خدمات رسانی می کنند.

حجت الاسلام جلیلیان با بیان اینکه سپاه مقتدر امیرالمومنین(ع) در بحث فرهنگی، زیر ساخت و خدمات دهی در ابعاد مختلفی هرساله حضور فعال دارند؛ ابراز کرد: سپاه ابوالفضل استان لرستان در شهرستان مهران و کربلا چند مدرسه را اجاره کردند و موکب زدند.

وی اظهار کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همیشه در این حرکت ها پیش قدم بوده است و بدون ادعا در کنار مردم قرار گرفتند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه لرستان عنوان کرد: قوانین و مقررات یک وظیفه شرعی و اخلاقی است که از هر جهت تاکید شده است.

وی افزود: عشق به اباعبدالله الحسین(ع) ازکسی پوشیده نیست اما رعایت قوانین و مقررات امری ضروری است که برای امنیت و آرامش خود افراد مهم است.

حجت الاسلام جلیلیان تاکید کرد: پیاده رویی اربعین چندین سال است که از ایران به نجف و از نجف به کربلاست انجام می شود و پیام عزت و افتخار برای خود و برای دشمنان رعب وحشت به همراه دارد.

وی در آخر گفت: اربعین یعنی عشق به همه زیبایی هاست، چون وجود امام حسین(ع) وارث انبیاست.

ارسال نظرات