خبرهای داغ:
استاندار سمنان با بیان اینکه باید بدانیم اگر انسجام داشته باشیم به موفقیت های خوبی دست پیدا خواهیم کرد،گفت: شهرستان میامی با توجه به جمعیت روستایی رتبه اول را در استان کسب کردکه مردم بااین کار ثابت کردند که با امکانات کم می شود کارهای بزرگ انجام داد.
کد خبر: ۸۷۷۹۱۰۸
|
۲۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۰
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در میامی، محمدرضا خباز در نهمین گردهمایی ائمه جمعه استان سمنان در محل سالن جلسات هنرستان کوثر ضمن تشکر از ائمه جمعه که در سرشماری نفوس و مسکن مردم را تشویق کردید، گفت: کار بسیار ارزشمندی بود  که در دولت گفته شده  بود 40 درصد مردم بصورت اینترنتی ثبت نام کنند و60 درصد به صورت حضوری که در استان از مدیران برعکس این موضوع را در خواست کردیم که صرفه جویی خوبی را به همراه داشت.

وی در ادامه به شرکت 82 درصدی مردم استان سمنان در ثبت نام اینترنتی در استان اشارکردوگفت: که این نه تنها رکورد کشور را بلکه رکورد جهانی را شکست در جهان بالاترین سرزمینی که از طریق اینترتی ثبت نام کردند ورکورد جهان را داشتند با مشارکت 70 درصدی در استرالیا بود که استان سمنان این رکورد شکست.

خباز با بیان اینکه باید بدانیم اگر انسجام داشته باشیم به موفقیت های خوبی دست پیدا خواهیم کرد، تصریح کرد: این موفقیت همگرایی خوبی رابه وجود آورد.

پتانسیل دولت الکترونیک در استان وجود دارد

استاندار سمنان  بابیان اینکه از مطالبات مردمی معطلی در ادارات است که همه از این موضوع  ناراحت می شوند، گفت: مردم باید در ادارات آرامش روحی و فکری داشته باشند و مدیران با مردم چنان برخورد نکنند که نتواند حرف خود را بگوید، که شاید با توصیه تنها به نتیجه نرسید.

خباز راهکار درگیری ومعطلی کمتر با ادارات را دولت الکترونیک دانست وگفت: راهکار آن این است که هرفرد مشکل خودرا از خانه  منعکس کرده ودر داخل خانه هم پاسخ را بگیرد زیرا اینترنت استان از جمله اینترنت های خوب کشور است.

وی افزود: با توجه به این مردم استان توانستند در ثبت نام اینترنتی 82 درصد شرکت کنند معنایش این است که پتانسیل دولت الکترونیک در استان جود دارد.

استاندار سمنان با اشاره به اینکه در موقع اعلام نتیجه  با وجود اینکه سمنان جایگاه اول را داشت به عنوان استان دوم اعلام کردند، افزود: استان خراسان جنوبی را با 46 درصد به عنوان استان اول معرفی کردند که علت آن پوشش کم اینترنت اعلام شد.

وی در ادامه  یادآور شد: در 8 شهرستان استان سمنان شهرستان میامی با توجه به جمعیت روستایی رتبه اول را در استان کسب کردکه مردم بااین کار ثابت کردند که با امکانات کم می شود کارهای بزرگ انجام داد.

دو هزار و 549 واحد تولیدی وصنعتی در سایت بهین یاب ثبت نام کردند

خباز به ملاقات خود با رئیس جمهور در هفته گذشته اشاره کردو افزود: در این دیدار از کمک به واحد های صنعتی از طریق سایت بهین یاب که 2هزارو 549 واحد اعم از کشاورزی وصنعتی ثبت نام کردند که یک هزارو 785 را ساماندهی کردیم و454 واحد صنعتی و یک هزارو 312 واحد کشاورزی و دامی وجمعا بیش از 300 میلیارد تومان تا به امروز و همچنین تاآخر سال قرار بر ساماندهی تمام این موارد داریم که این خود به رونق واشتغال استان خواهد افزود.

استاندار سمنان با بیان اینکه در خصوص مصوبات سفر هیئت دولت در استان سمنان که اعتباراتی به آن تخصیص داده نشده است، گفت: رئیس جمهور در پاسخ به این مورد  اشاره کردند که تا قبل از عید 800 هزار بشکه نفت میفروختیم که امروز به بیش از 2 میلیون رسیده است و مقداری را درسال گذشته از قبل هزینه کرده بودیم و 6 ماه اول را برای بدهی های دولت صرف شده و6 ماه دوم شرایط اقتصادی بهتر خواهدشد و تخصیص به زودی داده خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها