خبرهای داغ:
امام جمعه میامی گفت: انتظار مردم را از مسئولان اجرایی توجه ویژه به نقاط کمتر توسعه یافته چون شهرستان میامی است و برای توسعه این شهرستان تلاش واقدام روز افزون داشته باشند.
کد خبر: ۸۷۷۹۱۰۴
|
۲۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در میامی، حجت الاسلام قربانعلی صفائی در نهمین گردهمایی ائمه جمعه استان سمنان با بیان اینکه اربعین تجلی ولایت مداری اهل بیت است، گفت: اربعین به فرموده حضرت امام راحل که فرمودند پیاده روی اربعین یک سنت حسنه ماندگار است .

وی با اشاره به اینکه نماز جمعه از ارکان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است، این پایگاه عبادی سیاسی یکی از پشتوانه های نظام اسلامی در برابر توطئه های نظام محسوب می شود.

صفائی پور نماز جمعه را  تجلی سه رکن اصلی اسلام، مردم ولایت فقیه دانست وگفت: آئین عبادی سیاسی نماز جمعه تریبون بسیار خوبی برای فرهنگ سازی شعار سال است.

امام جمعه میامی توقع وانتظار مردم را از مسئولان در آن دانست که مسئولان اجرایی به نقاط کمتر توسعه یافته چون شهرستان میامی توجه ویژه ای داشته باشند و برای توسعه آن تلاش واقدام روز افزون کنند.

وی با بیان اینکه میامی جایگاه خوبی در حوزه گردشگری، کشاورزی و صنعتی دارد، تایید کرد: با ید از این ظرفیت هابرای توسعه این منطقه تلاش کرد .

صفائی پور با اشاره به اینکه این شهرستان در بخش شهرسازی، عمران، معضل بیکاری، ورزشی وفرهنگی برای قشر جوان مشکلاتی دارد، یادآورشد: این شهرستان مردمی، سلحشور، مستعد، توانمند و ولایت مدار دارد که حق طبیعی آن ها رفع تمام این کاستی ها است.

امام جمعه میامی افزود: بهترین خدمت امروز، خدمت به مردم ومردم محوری در سایه ولایت فقیه است.

وی با اشاره به اینکه بیش از 80 درصد شهرستان میامی روستایی هستند که روستاهای همجوارمیامی که با فاصله کم نسبت به مرکز شهرستان قرار دارند مشتاق شرکت در نماز جمعه هستند، گفت:  وسیله نقیله برای حمل ونقل این مردم در این منطقه وجود ندارد که امیدواریم به زودی این امر محقق شود.

صفائی پور به تکمیل حسینیه شهدای گمنام میامی اشاره کرد وگفت: از استاندار ونماینده ولی فقیه در استان تقاضای تخصیص منابع مالی برای تکمیل این پروژه را داریم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها