سردار رجبی هفته بسیج نمادی را از همه تلاش ها و ماموریت های بسیج عنوان کرد و افزود:هدف از این هفته تبیین نقش و جایگاه بسیج در تقویت روحیه انقلابی؛ خدمتگذاری و اقتدار ملی است.
کد خبر: ۸۷۷۹۰۵۶
|
۲۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از کردستان، سردار محمد حسین رجبی فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران و رسانه های گروهی استان در سنندج اظهار کرد: همانطور که امام خمینی (ره) فرمودند؛ بسیج شجره طیبه و درخت تناوری است که شکوفه های آن بوی طراوات حدیث عشق می دهد و همچنین بسیج مدرسه عشق است که میعاد پابرهنگان و معراج اندیشه پاک اسلامی است که تربیت یافتگان آن نام و نشانی در گمنامی گرفته اند، لذا همواره خدمتگذار مردم بوده است.
 
وی با بیان اینکه شعار محوری در هفته بسیج، بسیج انقلابی و خدمتگذار است گفت: از 30 آبان ماه تا 5 آذر ماه به نام هفته بسیج نامکذاری شده که هدف از این هفته تبیین نقش و جایگاه بسیج در تقویت روحیه انقلابی و خدمتگذاری و اقتدار ملی است.

وی افزود: در هفته بسیج فعالیت‌ها ومأموریت‌هایی که توسط بسیجیان انجام می‌شود به صورت نمادی از تلاش‌های بسیج، در این هفته برای مردم بازگو می‌شود.

 
 
برپایی بیمارستان تک تخصصی چشم پزشکی در سنندج/برپایی بیمارستان صحرایی بانه
 

وی در ادامه افزود: برپایی بیمارستان تک تخصصی چشم پزشکی در سنندج و بیمارستان صحرایی در روستای کانی‌سور بانه از دیگر برنامه‌های مهم این هفته است.

 

وی گفت: برگزاری جشنواره جهادگران علم و فناوری، اجتماع بزرگ بسیجیان در 8 آذر، دیدار و سرکشی از خانواده معظم شهدا، غباروبی و عطرافشانی مزار شهدا و ویزیت رایگان بیماران در بهداری سپاه بیت‌المقدس از دیگر برنامه‌های هفته بسیج هستند.

 
سردار رجبی با اشاره به اینکه 2 هزار و 450 برنامه در طول  هفته بسیج در استان برگزار می شود افزود: طبق پیش بینی های بعمل آمده؛ 270 برنامه در اقشار، 2180 برنامه در سپاه و نواحی و 48 برنامه در عناوین محوری برگزار که این برنامه ها در حوزه ها و بخش های مختلف و متنوعی اجرایی می شود.

 

 

ارسال نظرات