خبرهای داغ:
فرمانده سپاه آذرشهر در آستانه هفته بسیج با اشاره به جایگاه کلیدی نیروهای مردمی در اعتلا و پیشرفت کشور در همه زمینه ها، بسیج را نیروی جوشیده از بطن مردم و بسیجیان را سرمایه های بی بدیل نظام اسلامی دانست.
کد خبر: ۸۷۷۹۰۵۴
|
۲۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۷

 بهمن فتح زاده در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، با توجه به توان نیروهای داخلی در حل مشکلات کشور، تصریح کرد: یکی از سازمان های توانمند کشور که تاکنون از پس وظایف محوله سربلند بیرون آمده، بسیج است.

وی عرصه جنگ امروز را در مقایسه با دوران دفاع مقدس گسترده تر توصیف و بیان کرد: امروز عرصه نبرد دیگر صرفا میدان های جنگ سخت نیست بلکه در دیگر عرصه ها و به خصوص در عرصه های فرهنگی و اقتصادی، در حال مبارزه هستیم.

فتح زاده حضور در عرصه نبرد کنونی را نیازمند آمادگی بیش تری نسبت به گذشته دانست و تاکید کرد: باید از ظرفیت های بسیج در عرصه های اقتصادی و فرهنگی استفاده شود تا کشور را خودکفا کنیم.

وی هدف هجمه های بی شمار دشمنان علیه بسیج را حاکی از خطری دانست که دشمنان از طرف بسیج علیه خود احساس می کنند.

فرمانده سپاه آذرشهر با اشاره به موفقیت های جبهه مقاومت در سوریه و عراق، ساماندهی و به کارگیری نیروهای مردمی در این دو کشور را ناشی از الگویی دانست که این کشورها از نیروی مقاومت بسیج جمهوری اسلامی ایران گرفته اند.

بهمن فتح زاده در ادامه با تشریح برنامه هایی که در طول هفته بسیج در آذرشهر برگزار می شود، اظهار کرد: نزدیک به 100 عنوان برنامه در طول هفته بسیج در سطح شهرستان برگزار خواهد شد که از جمله مهم ترین این برنامه ها، دیدار با ائمه جمعه و تجدید میثاق با ولایت، برگزاری همایش بزرگ اربعین حسینی، برگزاری نشست های عقیدتی سیاسی و افتتاح پایگاه است.

وی شاخص ترین برنامه امسال را تجمع بسیجیان در خیابان شهید غفاری عنوان و خاطرنشان کرد: تجمع بسیجیان در 5 آذر امسال با عنوان مدافعان حرم صورت خواهد گرفت تا نشان دهیم که بسیج ادامه دهنده راه حسین و حسینیان است.

ارسال نظرات