خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نهبندان :
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نهبندان گفت: تدبیر هوشمندانه و شایسته حضرت آیت الله خامنه ای(مدظله) مانع از پیشروی صدامیان در منطقه شدند و سرانجام رزمندگان اسلام توانستند با خلق حماسه ای بزرگ و کم نظیر حصر سوسنگرد را بشکنند و این بخش از خاک میهن را از دست دشمن متجاوز خارج کنند.
کد خبر: ۸۷۷۹۰۳۴
|
۳۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۲
سرهنگ علی شاهوردی  فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نهبندان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی اظهارداشت: ملتی موفق و پیروز است که تاریخ گذشته را بشناسد  و با درس گرفتن از آن همواره از دستاوردهای عظیم بدست آمده پاسداری کند.

وی با اشاره به دستاوردهای عظیم ذی قیمت دوران دفاع مقدس گفت: ما در آن زمان شاهد هزاران حادثه بزرگ بودیم که مواجهه و رویارویی با آن منشاء تحولات عظیمی در عرصه دفاعی کشور و ناکامی رژیم بعثی صدام در اشغال مناطق حیاتی کشور بویژه شهر اهواز شد.

وی ابراز داشت: دشمن در اولین روزهای جنگ تحمیلی و نابرابر توانست با پشتیبانی دو ابر قدرت استکباری شرق و غرب  بخش هایی از خاک کشور عزیزمان در استان خوزستان را اشغال کند و مواضع انفعالی و کارشکنی های عناصر لیبرال  و در راس آنها بنی صدر خائن در داخل کشور نیز موجبات جسارت های بیشتر ارتش بعثی صدام را فراهم آورد که دشمن بعثی با مخاصره و اشغال سوسنگرد قصد داشت شهر اهواز را به تصرف خود درآورد .

وی یادآور شد: اما با تدبیر هوشمندانه و شایسته حضرت آیت الله خامنه ای(مدظله)مانع از پیشروی صدامیان در منطقه شدند  و سرانجام رزمندگان اسلام توانستند با خلق حماسه ای بزرگ و کم نظیر حصر سوسنگرد را بشکنند  و این بخش از خاک میهن را از دست دشمن متجاوز خارج کنند.

 شاهوردی عنوان کرد: در این دوران نیز ملت بصیر و فهیم ایران باید رهنمود های آگاهانه و بجای مقام معظم رهبری(مدظله العالی)را در جای جای کشور عزیزمان سرلوحه زندگی خود قرار دهند تا کشور عزیزمان ایران همواره از تهدیدها و زورگویی های کشورهای بیگانه در امان بماند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها