خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه نهبندان:

اجرای بیش از 140 برنامه / همایش بزرگ جاماندگان اربعین در هفته بسیج

فرمانده سپاه ناحیه نهبندان گفت: 140برنامه در زمینه های فرهنگی، تربیتی، اردویی، ورزشی و محرومیت زدایی طی هفته بسیج در نهبندان اجرا خواهد شد.
کد خبر: ۸۷۷۹۰۳۰
|
۳۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، سرهنگ شاهوردی فرمانده سپاه ناحیه نهبندان در جمع خبرنگاران اظهارداشت: بسیج یکی از عظیم ترین نیروهای کارآمد در کشور است که در همه میدان ها ورود پیدا کرده است و در همه زمینه ها موفق عمل کرده است.

وی با اشاره به شعار هفته بسیج گفت: شعار هفته بسیج "بسیج انقلابی و خدمتگذار"نامیده شده است،بنابر این یک بسیجی انقلابی باید شجاع ،بصیر و ابتکار عمل داشته باشد و به وعده های الهی ایمان داشته باشد.

سرهنگ شاهوردی افزود: امروز تشکیل بسیج در کشورهای سوریه ،یمن،عراق و فلسطین نشان دهنده صدور انقلاب اسلامی بوده است.

فرمانده ناحیه نهبندان همچنین با اشاره به فرارسیدن هفته بسیج به برنامه های این هفته اشاره کردو گفت: 140برنامه در زمینه های فرهنگی،تربیتی،اردویی،ورزشی و محرومیت زدایی طی این هفته در نهبندان اجرا خواهد شد.

وی در تشریح برنامه های هفته بسیج گفت: دیدار با امام جمعه،دیدار با خانواده معظم شهدا،برگزاری یادواره شهدا ،اعزام تیم پزشکی به مناطق محروم،اعزام گروه های جهادی به روستاها،صبحگاه مشترک مدارس ،برگزاری همایش استکبار ستیزی وانقلابی گری با عنوان رهبر کوچک از جمله برنامه های خواهد بود که در هفته بسیج اجرا خواهد شد.

 شاهوردی همچنین گفت: راه اندازی پایگاه های مقاومت،جلسه با سران طوایف عشایر،نمایش فیلم در روستاهای فاقد گیرنده تلویزیون،اعزام گروه های روحانیون به روستاهای فاقد روحانی در قالب سفیران نور،همایش بزرگ جاماندگان اربعین از دیگر برنامه هایی خواهد بود که در هفته بسیج اجرا خواهد شد.

فرمانده ناحیه نهبندان با اشاره به پنجم آذرماه ،سالروز تشکیل بسیج مستضعفین گفت: اجتماع بزرگ مدافعان حرم نیز از جمله برنامه های مهمی خواهد بود که در این روز اجرا خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها