خبرهای داغ:
بیانیه مشترک بسیج اساتید و بسیج حقوقدانان استان قزوین:
ديگر بار دست خونخوار صهيونيزم جهاني و آمريكاي جنايتكار از آستين رژيم منحوس و وابسته نيجريه بيرون آمد و خون صدها تن از انسانهاي آزاديخواه و حق طلب و مظلوم را بر زمين ريخت.
کد خبر: ۸۷۷۹۰۰۹
|
۲۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۶
به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین،در بیانیه مشترک بسیج اساتید و بسیج حقوقدانان استان قزوین در محکومیت جنایات رژیم نیجریه بر علیه شیعیان آمده است:

بسم الله قاصم الجبارين و مبير الظّالمين
ديگر بار دست خونخوار صهيونيزم جهاني و آمريكاي جنايتكار از آستين رژيم منحوس و وابسته نيجريه بيرون آمد و خون صدها تن از انسانهاي آزاديخواه و حق طلب و مظلوم را بر زمين ريخت. اين خونهاي پاك  از يك جهت سندي ديگر شد بر قساوت و خلق و خوي استكباري دولتهاي حامي تروريسم كه به ظاهر فرياد حقوق بشري آنان گوش عالميان را كر كرده است و از طرف ديگر بر حقانيت شيعيان مظلوم نيجريه كه از حداقل آزادي براي برگزاري مراسم مسالمت آميز ايام اربعين حسيني نيز محروم مي¬باشند. اگر چه خون صدها برادر و خواهر مسلمانمان در اين هجمه سبعانه به زمين ريخته شد ولي اين خونهاي پاك، درخت مقاومت ملل حق طلب را سيراب و تنومندتر نموده است. اين هجوم وحشيانه خود دليلي بر حق بودن، موثر بودن و زنده بودن قيام حسيني مي¬باشد كه دشمنان آن حتي بعد از هزاروچهارصد سال تحمل يادآوري آن را هم ندارند و اقدام به نسل کشی می نمایند.
مطابق کنوانسیون جلوگیری از نسل‌کشی و مجازات آن، مصوب ۹ دسامبر ۱۹۴۸ مجمع عمومی سازمان ملل متحد، که طرف‌های متعاهد نسل‌کشی را جنایتی نسبت به حقوق بین‌الملل و برخلاف روح و مقصد سازمان ملل دانسته و با اذعان باینکه در تمام دوره‌های تاریخ این عمل، خسارات بسیاری به عالم انسانیت وارد ساخته است و با اطمینان باینکه برای رهایی عالم انسانیت از چنین بلیه ی وحشتناک همکاری بین‌المللی ضرورت دارد پس چرا ؟!
1-  با وجود صراحت عملکردی در مواد 1، 2 و 5 کنواسیون مزبور، مجامع بین المللی به تعهد خویش مبنی بر جلوگیری و مجازات مسببین اقدام نمی کنند؟
2-   چرا با توجه به صراحت ماده 8 آن کنواسیون علی رغم بروز جرم، مطابق منشور سازمان ملل متحد هیچگونه اقدامی حتی محکومیت لسانی در سطح سازمان ملل توسط هیچ یک از اعضا یا متعهدین این کنواسیون صورت نگرفته است؟
3-  ما اساتيد بسيجي دانشگاهها و حقوقدانان بسیجی استان قزوین پشتيباني خود را از ملل مظلوم مسلمان و بخصوص شيعيان صبور نيجريه اعلام داشته و اعلام مي¬نمایيم كه با توجه به عدم اقدام کشورها و مجامع بین المللی به تعهدات خود، تنها راه نجات و رهايي از ظلم مستكبران جهاني فقط در تبعيت از قيام عاشوراي امام حسين (ع) است كه امروزه در شكل مقاومت اسلامي تجلي پيدا كرده است . استكبار جهاني نيز به درستي به عظمت اين موضوع پي برده و لذا درصدد خاموش كردن اين انوار تابنده است ولی حاشا و کلا : «یریدون لیطفئو نورالله بافواهم والله متم نوره ولوکره الکافرون»

والسلام علی من التبع الهدی
 
1001/پ30/ب
ارسال نظرات
پر بیننده ها