خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه خوسف گفت: تا ظلم باشد مبارزه خواهد بود و تا مبارزه باشد بسیج خواهد بود و جانانه از انقلاب و دستاوردهای انقلاب در برابر دشمنان دفاع خواهد کرد.
کد خبر: ۸۷۷۹۰۰۶
|
۲۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۱

محمدرضا آوازی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه خوسف در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی اظهار داشت: جایگاه بسیج را در اخلاص، ولایت پذیری، ولایت مداری و حرکت در مسیری که رهبری عزیز تعیین کرده اند و همچنین عمل به فرامین مطاع رهبری عزیز ، پارسایی، تعهد و بی اعتنایی به ذخایر دنیوی می دانم.

وی با بیان اینکه راهبرد بسیج تماما در جهت اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است عنوان کرد: بسیج خود را مدافع انقلاب و دستاورد های آن میداند و تا کنون در همه عرصه ها خیلی خوب عمل کرده است و توانسته است رضایت رهبری عزیز انقلاب را در کارنامه خود ثبت کند.

وی ادامه داد: امروز بسیج در عرصه های مختلفی از جمله عرصه دفاعی، سیاسی، سازندگی و محرومیت زدایی، اقتصادی ، هنر، علم و تحقیق ورود پیدا کرده است و کمک های شایانی در خصوص مبارزه با دشمن و کمرنگ کردن تحریم های دشمن در زندگی روزمره مردم برداشته است و موفقیت های بی شماری را برای نظام بوجود آورده است و جایگاه خود را در نظام برای مردم خوب ترسیم کرده است.

آوازی خاطرنشان کرد: ناحیه مقاومت بسیج در راستای وظایفی که دارد و حقی که بسیجیان عزیز بر گردن ما دارند اقداماتی همچون تشکیل ستاد برگزاری هفته بسیج در سطح ناحیه و شهرستان و کلیه رده های مقاومت بسیج، برنامه ریزی شهرستانی به منظور گرامیداشت هرچه بهتر و با شکوه تر این هفته برگزار کرده است.

وی بیان داشت: برنامه های هفته بسیج شامل همایش پژواک زینبی، یادواره شهدا آمرین به معروف و ناهیان از منکر، تجلیل از بسیجیان نمونه شهرستان، بهره برداری از پروژه های عمرانی نظیر خانه عالم، افتتاح پایگاه مقاومت بسیج، میقات صالحین و تجمع با شکوه بسیجیان و نمایش اقتدار بسیجیان در سطح شهرستان است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه خوسف افزود: برنامه های ورزشی، تجلیل از جهادگران برتر گروه های جهادی ، تجلیل از خانواده شهداء ، برگزاری مسابقات ورزشی، همایش پیاده روی خانوادگی، برگزاری مسابقات تیراندازی ، دیدار با فرماندهان محترم پایگاه های مقاومت بسیج، برگزاری نمایشگاه و برگزاری نشست های روشنگری از دیگر برنامه ها در هفته بسیج است.

وی اظهار کرد: امروز جایگاه بسیجیان در جمهوری اسلامی بر هیچ کسی پوشیده نیست چرا که بسیجیان عزیز این مرز و بوم توانسته اند با ولایت پذیری و تعهدی که نسبت به ولایت و شهدای عزیز داشته اند در تمامی صحنه های مورد نیاز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خوب نقش آفرینی نمایند.

آوازی خاطرنشان کرد: بسیجیان توانسته اند به آخرین فناوری های علمی و پژوهشی در سطح دنیا دست پیدا نمایند و استکبار جهانی را وادار به سر تعظیم فرود آوردن در برابر نظام ما کرده اند، موجبات تحیر و حیرت جهانیان را بوجود آورده اند، با تلاش هایی که انجام داده اند رتبه های علمی ایران را در سطح جهانیان ارتقاء داده اند و ما را در زمینه ها و عرصه های مختلف به خود کفایی علمی رسانده اند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه خوسف گفت: بسیج توانسته است با اطاعت پذیری که از ولایت دارد و حرکتی که در مسیر ولایت برداشته است در عرصه های مختلف در خصوص دشمن شناسی خوب عمل کند و با دقت و حساسیت بسیار بالا به اهداف دشمنان اسلام پی ببرد و بتواند دشمنان را مهار کند.

وی با بیان اینکه بسیج به خوبی فتنه ها و توطئه های دشمنان را نقش بر آب می کند گفت: بسیج امروزه دژ مستحکم و نفوذ ناپذیر انقلاب در برابر دشمنان است و مردم که در کنار این دژ غیر قابل نفوذ زندگی خود را به آرامی سپری می کنند.

آوازی ادامه داد: فرهنگ و تفکر بسیج خواب را از چشمان ناپاک دشمنان ربوده است و جرات تعددی و تجاوز را از دشمنان گرفته است.

وی اظهار کرد: تا ظلم باشد مبارزه خواهد بود و تا مبارزه باشد بسیج خواهد بود و جانانه از انقلاب و دستاوردهای انقلاب در برابر دشمنان دفاع خواهد کرد و راه نفوذ اقتصادی آمریکایی ها و نفوذ سیاسی و فرهنگی آنان را در نظام سد خواهد کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها