خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه زيركوه گفت: پياده روي بزرگ به مناسبت روز اربعين در بخش زهان از اقصي نقاط شهرستان به سمت روستاي كلاته مزار و نهضت روشنگري و مراسم عزاداري اربعين حسيني در آن مكان برگزار می شود.
کد خبر: ۸۷۷۸۹۹۶
|
۲۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاري بسيج از خراسان جنوبی، حسین میری فرمانده ناحیه سپاه زیرکوه در نشست خبري با اصحاب رسانه و مطبوعات ضمن تبريك هفته ي بسيج گفت:يكي از يادگاران حضرت امام(ره) تأسيس بسيج ده ها ميليوني بود كه امروز به عنوان يك الگو و سمبل در سراسر جهان باعث الگوگيري تمام جريان هاي مقاومت و كشورهاي آزادي خواه قرار گرفته است.

ميري افزود : بسيج شجره طيبه و درخت تناوري است كه هرجا كه اين درخت ريشه دوانده است باعث عظمت و شكوفايي آن جريان شده است.

فرمانده ناحیه سپاه زیرکوه ادامه داد: امروز بوي بسيج از اقصي نقاط دنیا از جمله در دل آمريكا به مشام مي آيد.

وی با اشاره به اجرای 147 برنامه محوري هفته بسيج در شهرستان زيركوه گفت: روز اول از هفته بسيج يكشنبه 30 آبان غبارروبي و عطر افشاني مزار شهدا وسركشي از خانواده هاي معظم شاهد و گراميداشت ياد و خاطر شهدا و جانبازان و ايثارگران ورزمندگان دفاع مقدس و بسيجيان پيشكسوت از اوايل انقلاب تا حال حاضر برگزار خواهد شد.

میری خاطرنشان کرد: پياده روي بزرگ به مناسبت روز اربعين در بخش زهان از اقصي نقاط شهرستان به سمت روستاي كلاته مزار و نهضت روشنگري و مراسم عزاداري اربعين حسيني در آن مكان برگزار می شود.

وی عنوان کرد: برگزاري جلسات روشنگري در مدارس با موضوع استكبار ستيزي ونقش بسيج در ايجاد انقلاب اسلامي و دوران دفاع مقدس و برگزاري يادواره شهداي دانش آموز را در برنامه داریم.

فرمانده ناحیه سپاه زیرکوه گفت: براي اولين بار در سطح شهرستان همايش دانش آموزان بسيجي و معلمان بسيجي پيشكسوت با دانش آموزان بسيجي زمان حال با عنوان ميثاق بسيجي برگزار می شود.

وی ادامه داد: برگزاري كرسي آزاد انديشي در دانشگاه پيام نور و اعزام روحانيون حوزه علميه به نقاط مختلف شهرستان و برگزاري چندين يادواره شهيد در هفته ي بسيج در مناطق مختلف شهرستان را داریم.

میری افزود: حضور سازمان يافته ي بسيجيان در نماز جمعه و برگزاري ميقات صالحين قبل از خطبه هاي نماز جمعه و حضور تعدادي از بسيجيان در نمازجمعه با ياد مدافعان حرم از دیگر برنامه های هفته بسیج است.

فرمانده ناحيه سپاه زيركوه خاطر نشان كرد : يكي از اهداف مهم ما در هفته ي بسيج شناساندن چهره واقعي استكبار و خصوصا آمريكا به نسل سوم و چهارم انقلاب خواهد بود.

وی متذکر شد: مقام معظم رهبري درباره نتايج انتخابات آمريكا فرمودند " نتايج انتخابات آمريكا براي ما خيلي مهم نيست چون آمريكا دشمن ما است و رئيس جمهور آمريكا هركس كه باشد از سياست هاي خصمانه خود عليه ما دست برنخواهد داشت".

وي ادامه داد: در ادامه برنامه هاي هفته ي بسيج جلسه ي هم انديشي و نشست همدلي خاص عشاير شهرستان برگزار خواهد شد.

میری اضافه کرد: برگزاري پياده روي و مراسم عزاداري از اقصي نقاط شهرستان به سمت مزار شاهرخت در روز شهادت امام رضا(ع) از ديگر برنامه هايي است كه توسط بسيج با همكاري اداره اوقاف شهرستان برگزار خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها