با سخنرانی حجت‌الاسلام الهامی‌نیا برگزار می‌شود
مسئول بسیج جامعه زنان سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت: همایش «بسیج پژواک ندای حضرت زینب(س)» در 29 آبان‌ماه در اراک برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۷۷۸۹۷۸
|
۲۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۷
اعظم محمدی، مسئول بسیج جامعه زنان سپاه روح‌الله استان مرکزی در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج استان مرکزی؛ از برگزاری همایش «بسیج پژواک ندای حضرت زینب(س)» در اراک خبر داد و گفت: این همایش در تاریخ 29 آبان‌ماه در مسجد سیدهای کلانشهر اراک با حضور بانوان بسیجی برگزار خواهد شد.

وی افزود: این همایش با هدف تبیین نقش حضرت زینب(س) در پیام‌رسانی قیام کربلا برگزار می‌شود.

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه روح‌الله تصریح کرد: جریان عاشورا و شهادت امام حسین(ع) و یارانش بدون حضور حضرت زینب(س) تداوم نمی‌یافت.

محمدی در ادامه گفت: پس از شهادت امام حسین(ع) رسالت خطیر و سنگین زینب کبری(س) آغاز شد، ایشان در سخت‌ترین شرایط جسمی و روحی، بزرگ‌ترین و خطیرترین مسئولیت‌ها را به عهده گرفتند و با موفقیت کامل آن را به انجام رساند.

وی افزود: حضرت زینب(س) بزرگ‌ترین الگو و نمونه برای زنان مسلمان در مشارکت و فعالیت‌های اجتماعی و سیاسی هستند چراکه با الگوپذیری از چنین شخصیتی می‌توان گام به عرصه فعالیت‌های سیاسی گذاشت و از چهره انقلابی حضرت زینب(س) مشروعیت کسب کرد.

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه روح‌الله در پایان خاطرنشان کرد: زنان ما در دوران دفاع مقدس به خوبی نشان دادند که برای حضور در هر عرصه‌ای از حضرت زینب و حضرت فاطمه(س) الگو گرفته‌اند و امروز نیز برای ادامه مسیر از این الگوپذیری غافل نخواهند بود.
ارسال نظرات