خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه بوئین زهرا در نشست خبری هفته بسیج خبر داد:
فرمانده سپاه ناحیه بوئین زهرا در نشست خبری هفته بسیج ازاجرای بیش از 150 عنوان برنامه در هفته بسیج در سطح شهرستان بوئین زهرا خبر داد.
کد خبر: ۸۷۷۸۹۷۴
|
۲۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۲
به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، محمد علی ملک محمدی در نشست خبری هفته بسیج با بیان اینکه شعار محوری امسال هفته بسیج، بسیج، انقلابی و خدمتگزار است گفت: بسیج مولود بسیار مبارکی است که برکات فراوانی را برای کشور به همراه داشته است.
وی با بیان اینکه هفته بسیج بهترین فرصت برای معرفی این مولود گرانقدر است افزود: هدف اصلی هفته بسیج باید تبیین نقش و جایگاه بسیج در تقویت روحیه انقلابی، خدمتگزاری و اقتدار ملی باشد.
ملک محمدی بیان داشت: بیش از 150 برنامه در سطح شهرستان بوئین زهرا در هفته بسیج اجرا خواهد شد که برنامه هایی نظیر دیدار با خانواده معظم شهدا، میقات صالحین، دیدار با ائمه جمعه، برگزاری یادواره شهدا در بخش های مختلف شهرستان و همچنین یادبود شهید مدافع حرم الیاس چگینی از شاخص ترین برنامه هایی است که قرار است در هفته بسیج انجام شود.
وی هفته بسیج را نمایش اقتدار و آمادگی همه جانبه بسیج دانست و ابراز داشت: هفته بسیج بهترین فرصت برای ترویج گفتمان انقلابی گری با تاکید بر اقتصاد مقاومتی و جهاد همه جانبه فرهنگی است.
فرمانده سپاه ناحیه امام حسین (ع) بوئین زهرا با اشاره به اینکه بسیج عامل اصلی صدور انقلاب اسلامی بوده است خاطرنشان کرد: امروز کشورهای اسلامی از جمله عراق، سوریه و یمن و ... با اقتباس از بسیج مردمی و الهام گرفتن از بسیج جمهوری اسلامی کارهای بزرگی را در منطقه انجام می دهند.
ملک محمدی با بیان اینکه بسیج این پتانسیل را دارد که گفتمان تمدن اسلامی را در دنیا پدید آورد گفت: بسیج ثابت کرده در هرکاری که وارد شده است پیروز بوده است و امروز ماموریت اصلی بسیج ایجاد تمدن اسلامی است که امیدواریم این امر مهم هرچه زودتر تحقق یابد.
2001/پ20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها