فرمانده ناحیه سپاه تربت جام به مناسبت هفته بسیج خبر داد

اجرای بیش از 100 برنامه با شعار« بسیج؛ انقلابی گری و خدمتگزار»/ تقدس تفکر ناب بسیجی به موازنه قدرت، روحیه استکبارستیزی و مظلوم یاری اوست

فرمانده سپاه ناحیه تربت جام از اجرای بیش از 100 برنامه با شعار« بسیج؛ انقلابی گری و خدمتگزار» در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۸۷۷۸۹۴۷
|
۲۶ آبان ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۹
سرهنگ پاسدار ابوطالب جوان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی، گفت: هفته بسیج فرصت مغتنمی است برای تبیین رشادت ها وعمق فرهنگ و تفکر ناب اسلامی که برگرفته از نهضت سرخ حسینیِ در امتداد عاشوراست.
 
 وی با گرامیداشت  یاد و خاطره 630 شهید شهرستان و تقارن هفته بسیج با اربعین حسینی افزود: تقدس تفکر ناب بسیجی به موازنه قدرت، مقاومت، روحیه استکبار ستیزی و مظلوم یاری اوست.
 
 وی با اشاره به تلفیقی بودن منطقه و بیان این مطلب که بسیجی شیعه و اهل سنت ندارد تصریح کرد: دشمن ‌شناسی، ظلم ‌ستیزی، ولایتمداری و خدمتگزاری جزء اساسی ترین خصوصیات بسیجیان متعهد ، انقلابی و صادق این شهرستان است.

رئیس ستاد گرامیداشت هفته بسیج تربت جام با اشاره به اجرای بیش از 100 برنامه با شعار« بسیج؛ انقلابی گری و خدمتگزار» در هفته بسیج از روز یکشنبه 30 آبان به نام « بسیج پژواک ندای زینب» خاطرنشان کرد: راهپیمایی بسیجیان وهیأت های مذهبی بعنوان جاماندگان زیارت اربعین حسینی در جوار تربت پاک پنج شهید گمنام این شهرستان آغاز می شود.
 
جوان برگزاری 10 یادواره شهدا و 12 آبروی محله و دیدار با خانواده معظم شاهد و ایثارگر در طول این هفته را در راستای ترویج فرهنگ و ایثار و شهادت و تکریم و تجلیل از خانواده شهدا دانست و عنوان کرد: به رغم تبلیغات منفی دشمن که قصد دارد نسل جدید را با این فرهنگ غنی و تفکر جهادی و انقلابی دور نگه دارد اما جوانان رشید ایران اسلامی در آن سوی مرزها با جانفشانی از حیثیت و آبروی اسلام و قرآن دفاع می کنند.
 
وی با اشاره به این که شهید و شهادت ریشه در آموزه های اسلامی و دینی ما دارد از غریب بودن جایگاه شهدای گمنام در مجموعه دانشگاهی انتقاد کرد و ابراز داشت: شهدا با گذشت از جان و مالشان ضمن تثبیت اقتدار و امنیت ایران اسلامی و اثرگذاری در پیشرفت و تعالی انقلاب همواره در مقاطع حساس و سخت با خنثی‌سازی توطئه‌های فراروی کشور‌ راهگشای بسیاری از مشکلات و بحران ها بوده اند.
 
وی با بیان این مطلب که مبنای تشکیل بسیج بیمه کردن انقلاب و نظام اسلامی در مقابل طوفان هجمه های دشمن بویژه عرصه‌های راهبردی و جنگ اقتصادی بوده است اذعان کرد: افتتاح چندین کارگاه خیاطی در روستاها ،4 مسجد، پایگاه های مقاومت بسیج، پروژه زنبورعسل و توزیع بسته های فرهنگی در مناطق محروم در راستای اجرای طرح های محرومیت زدایی و رشد و بالندگی اقتصاد مقاومتی در طول هفته در دستور کار است.
 
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه تربت جام گردهمایی بزرگ بسیجیان «شکوه مقاومت» روز تشکیل بسیج مستضعفین در پنجم آذرماه به فرمان حضرت امام خمینی(ره)،صبحگاه مشترک نظامی و بسیج مردمی،نشست های روشنگری، گلباران وعطرافشانی مزار شهدا، دیدار با امامان جمعه تشیع و تسنن،همایش حجاب و عفاف و "ما زنده ایم"، اجتماع هیأت های عزاداری در روز اربعین حسینی و.... را از دیگر برنامه های هفته بسیج در تربت جام برشمرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار