امام جمعه موقت بندر ریگ استان بوشهر عنوان کرد:
یادواره شهید امراله بهادر با حضور مسئولین وخانواده شهدای دفاع مقدس در روستای محمد جمالی بخش شبانکاره شهرستان دشتستان استان بوشهربه همت بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج ۷۲تن حوزه ابوذر برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۷۸۹۲۰
|
۲۷ آبان ۱۳۹۵ - ۰۷:۱۵
به گزارش سرویس بسیج مساجد و محلات خبرگزاری بسیج،  یادواره شهید" امراله بهادر" با حضور مسئولین و خانواده شهدای دفاع مقدس در روستای محمد جمالی بخش شبانکاره شهرستان دشتستان استان بوشهر به همت بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج ۷۲تن حوزه ابوذر برگزار شد.

حجه الاسلام "عمادی" امام جمعه موقت بندر ریگ در این مراسم اظهار داشت: مسئله شهدا مسئله شخص وتجلیل از اشخاص نیست بلکه تجلیل از یک جریان است و آن جریان عبارتست از تجلیل از انسان های خوبی که در راه خدا و در راه حق جهت دفاع از نظام و ولایت و حفظ نظام به میدان های نبرد رفتند و به شهادت رسیدند .

وی در ادامه خاطر نشان کرد : امروز اگر ما درجامعه خود امنیت داریم از برکت خون شهداست که با نثار خون خود این امنیت را برای ما به وجود آورده اند و مایه استمرارودوام نظام مقدس جمهوری اسلامی شده اند.

امام جمعه موقت بندرریگ افزود: درسایه همین یادواره هاست که نام شهیدان زنده است وعظمت ، صفا و همدلی که امروز دراین مکان وجود دارد توسط هیچ رسانه ای قابل توصیف نیست.

در ادامه این مراسم محسن احمدی مداح اهل بیت به عزاداری و مرثیه خوانی پرداخت.

لازم به ذکر است : این برنامه توسط گزارشگر صدا و سیما استان بوشهرغضنفر پژمان، فیلمبرداری و به استان ارسال شد تا در اسرع وقت در نوبت پخش قرار گیرد.

تصاویر در ادامه...

انتهای پیام/گ

 

ارسال نظرات