در دیدار مدیرکل راه استان باسرپرست فرمانداری بافق مطرح شد:
مدیرکل راه استان دردیدار باسرپرست فرمانداری بافق گفت: از ابتدای سال آینده قطار بافق مشهد روزانه می شود.
کد خبر: ۸۷۷۸۹۱۱
|
۲۷ آبان ۱۳۹۵ - ۰۶:۱۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از بافق، سید مصطفی داوودی در این دیدار که به منظور پیگیری طرح های در دست اقدام این نهاد انجام شد به بیان جایگاه راه آهن استان یزد در کشور پرداخت و گفت: راه آهن استان یزد یکی از کلیدی ترین و حساس ترین مراکز ریلی در کشور محسوب می شود که بادارا بودن گستره بالای خطوط ریلی، در زمینه حمل بار و مسافر نیز نقش مهم و اساسی در حمل ونقل ریلی کشور دارد.

وی در ادامه از افزایش 25 درصدی عملکرد این اداره کل و همچنین رتبه اول استان در حمل بار کشور خبر داد و عنوان کرد : ایستگاه راه آهن بافق به دلیل موقعیت استراتژیک و میزان حمل بار و مسافری که در این ایستگاه صورت می گیرد مهمترین ایستگاه در سطح استان یزد و کشور می باشد.

داوودی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه در حال حاضر تردد قطار مسافربری به سمت مشهد از مسیر بافق به صورت یک روز در میان است اظهار کرد: حداکثر تا ابتدای سال آینده قطار مسافربری بافق- مشهد روزانه می شود که امیدواریم با توجه به درخواست مردم بتوانیم گام موثری در این زمینه برداریم.

مدیر کل راه آهن یزد با اشاره به برنامه های آتی سال آینده شهرستان بافق تصریح کرد: توسعه ایستگاه بافق، احداث سرویس بهداشتی، نمازخانه، خوابگاه مامورین و باز شدن گره کور ترافیکی در شهرستان بافق از جمله اقداماتی است که در دستور کار این اداره کل قرار گرفته است.

محمد زاده رحمانی سرپرست فرمانداری بافق نیز در این دیدار با عرض خیر مقدم و قدردانی از حضور مدیرکل راه آهن و هیئت همراه، آمادگی این نهاد را در پیگیری و مساعدت در اجرا و تکمیل پروژه های راه آهن این شهرستان اعلام کرد.

گفتنی است حاضرین در ادامه این دیدار که بخشدار مرکزی و روسای شورای شهر و شهرستان بافق نیز حضور داشتند به بحث و تبادل نظر پیرامون اولویت ها و نیازهای راه آهن این شهرستان پرداختند که پیگیری احداث تعمیرات اساس لکوموتیو و بهسازی ایستگاه های بافق و مبارکه از جمله این مباحث بود.

ارسال نظرات