فرمانده سپاه ناحیه رودبار از پرداخت 420 میلیون تومان تسهیلات برای طرح های اقتصاد مقاومتی خبر داد و بیان کرد: اعطای تسهیلات به طرح های اقتصاد مقاومتی بویژه در روستاها به منظور جلوگیری از مهاجرت از دیگر اقدامات بسیج شهرستان است.
کد خبر: ۸۷۷۸۹۰۹
|
۲۶ آبان ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۵

سرهنگ جاوید فلاح فرمانده سپاه ناحیه رودبار در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از رودبار، برنامه های هفته مبارک بسیج در این شهرستان را تشریح کرد.

سرهنگ جاوید فلاح، بسیج، انقلابی و خدمتگذار را شعار هفته مبارک بسیج عنوان کرد و اظهار داشت: در هفته بسیج امسال، برنامه متنوع فرهنگی، اعتقادی، بصیرتی و همچنین عمرانی و اقتصادی در شهرستان رودبار برگزار می شود.

وی با اشاره به تقارن شروع هفته بسیج با اربعین حسینی، به همایش پیاده روی «حرم تا حرم» اشاره و بیان کرد: این همایش پیاده روی از مزار شهدای گمنام لوشان آغاز شده و تا بقعه متبرکه امام زاده حنفیه (ع) ادامه پیدا خواهد کرد.

فرمانده سپاه شهرستان رودبار، از برگزاری یادواره شهدای شهرستان در هفته بسیج خبر داد و اضافه کرد: یادواره شهدای شهرستان رودبار روز پنج شنبه 4 آذر ماه ساعت 15 در سالن 9 دی بسیج منجیل برگزار می شود.

سرهنگ فلاح، از اجتماع سازمان یافته بسیجیان و فراخوانی گردان های بیت الی المقدس شهرستان رودبار در میعادگاه های نماز جمعه خبر داد و تاکید کرد: مردم و بویژه بسیجیان در میعادگاه های نماز جمعه حضوری سبز و پررنگ داشته باشند.

وی، از تشکیل میز خدمت در رودبار خبر داد و بیان کرد: برای تسهیل در ارتباط مردم با مسئولین شهرستان، برنامه میز خدمت با حضور مسئولین شهرستان در مصلی امام خمینی(ره) رودبار، به منظور دیدار چهره به چهره مردم و مسئولین و بررسی مشکلاتشان برگزار می شود.

فرمانده سپاه ناحیه رودبار در ادامه این گفتگوی صمیمی، از افتتاح پایگاه بسیج شهدای کارمندی در فرمانداری رودبار خبر داد و یادآور شد: این پایگاه بعد از گذشت 38 سال از انقلاب شکوهمند اسلامی در شهرستان رودبار، افتتاح خواهد شد.

سرهنگ فلاح با بیان اینکه نخستین پایگاه بسیج کارگران ساختمانی استان گیلان در رودبار افتتاح می شود، گفت: موضوع کارگران ساختمانی در سطح استان بویژه شهرستان رودبار، مغفول شده بود که با همت بسیج، دوباره احیا می شود.

به گفته وی، برگزاری نشست های بصیرتی، عاشقان ولایت و میقات صالحین، محافل انس با قرآن کریم، برگزاری کوهپیمایی و مسابقات ورزشی در سطح حوزه های مقاومت، دیدار با خانواده های معظم شهدا، عطرافشانی مزار مطهر شهدا و برگزاری حلقات صالحین، از دیگر برنامه های هفته مبارک بسیج در شهرستان رودبار می باشد.

فرمانده سپاه ناحیه رودبار، از برپایی نمایشگاه عکس با موضوع فساد و اشرافی گری در شهرستان خبر داد و اظهار کرد: برگزاری نشست های سه گانه فرهنگی (مادرانه، دخترانه و سبک زندگی اسلامی) از دیگر برنامه های هفته بسیج در شهرستان می باشد.

سرهنگ فلاح یادآور شد: برگزاری همایش تحکیم بنیان خانواده به منظور قوام بخشی خانواده ها، به مناسبت این هفته مبارک در رودبار برگزار می شود.

فرمانده سپاه رودبار از پرداخت 420 میلیون تومان تسهیلات برای طرح های اقتصاد مقاومتی خبر داد و بیان کرد: اعطای تسهیلات به طرح های اقتصاد مقاومتی بویژه در روستاها به منظور جلوگیری از مهاجرت از دیگر اقدامات بسیج شهرستان است.

سرهنگ فلاح با بیان اینکه واحدهای مسکن محرومین در شهرستان به پیشرفت 40 درصدی رسیده است، گفت: 40 واحد مسکن محرومین شهرستان رودبار در دهه مبارک فجر به بهره برداری خواهد رسید.

وی در پایان از زحمات و تلاش های خبرنگاران و زحمت کشان عرصه خبر و رسانه تقدیر و تشکر نمود.

ارسال نظرات