خبرهای داغ:
استاندار قم گفت: کارگروه‌هایی باید شکل گرفته و با استفاده از مراکز فکری، باور به فرهنگ ایثار و شهادت را تقویت کرد و بسته‌های لازم را در زمینه ایجاد و تقویت این فرهنگ بکارگیری و استفاده کرد.
کد خبر: ۸۷۷۸۸۸۹
|
۲۶ آبان ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، سیدمهدی صادقی عصر امروز در جلسه شورای استانی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت که در تالار امام جواد استانداری قم برگزار شد، اظهار کرد: کمتر به بعد فرهنگی  ایثار و شهادت پرداخته شده است، یعنی به اندازه‌ای ایثار وجود داشته که فراموش شده باید این فرهنگ را حفظ کرد و در زمینه تقویت و انتقال آن به نسل‌های آینده گام برداشت.

وی خاطرنشان کرد: وجود جانبازان، خانواده شهدا و آزادگان سرافراز نشانه‌های ایثارگری‌ها و فداکاری‌ها در طول انقلاب است، ولی اینک با برنامه‌ریزی صحیح، مدون و جامع باید در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت باشد گام برداشت.

استاندار قم با اشاره به اهمیت تشکیل کارگروه‌های فرهنگ ایثار و شهادت گفت: این کارگروه‌ها باید شکل بگیرد و با استفاده از مراکز فکری و باور به این فرهنگ آنها را تقویت کرد و بسته‌های لازم را در زمینه ایجاد و تقویت این فرهنگ به کارگیری و استفاده کنند.

وی خاطرنشان کرد: چنین توانی از نظر بالقوه وجود دارد، ولی باید به شریان انتقال فکر برای نسل جوان متصل کنیم تا انتقال پیدا کند.

صادقی با اشاره به یادواره شهید زین‌الدین و 6 هزار شهید استان گفت: واحد ایثارگری برای هر چه بهتر و قوی‌تر برگزار شدن این یادواره پیگیری لازم را داشته باشد، تا این یادواره در راستای تقویت بنیه فرهنگی ایثار و ایثارگری مؤثر باشد.
ارسال نظرات