سردار سلیمانی گفت: با همكاری سپاه و بسیج، تا به امروز قریب به 25هزار زائراربعین حسینی(غیرایرانی) وارد كشور شده و به مرز شلمچه هدایت شده اند.
کد خبر: ۸۷۷۸۸۷۸
|
۲۶ آبان ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۱
به گزارش سرویس راهیان نورخبرگزاری بسیج،سردار یعقوب سلیمانی دبیر ستاد اربعین سپاه با اشاره به تعامل و همکاری سپاه و بسیج با زائران اربعین حسینی(غیرایرانی) گفت: با توجه به تدابیر اندیشیده شده، تا به امروز قریب به 25 هزار زائراربعین حسینی(غیرایرانی) از كشورهای آذربایجان، گرجستان،پاكستان،تركیه،افغانستان،روسیه،گرجستان از مسیر استانهای اردبیل،سیستان و بلوچستان،آذربایجان غربی، خرسان رضوی،گیلان،آذربایجان شرقی و اردبیل وارد كشور شده و به مرز شلمچه هدایت شده اند.
وی ادامه داد: با حکمی از سوی سرلشکرجعفری فرمانده کل سپاه، ستاد استقبال مردمی از زائران خارجی اربعین حسینی با ریاست سردار علی فضلی برای نخستین بار در سازمان بسیج مستضفعین تشکیل شده است.
سردار سلیمانی تاکید کرد: هماهنگی و بکارگیری امکانات مردمی،انجمن های خیریه و سازمان های مردم نهاد برای تکریم از زائران خارجی اربعین حسینی و همچنین به وجود آوردن تسهیلات بین راهی از ورود این زائران به داخل کشور تا خروجشان از مرز شلمچه و مهیا ساختن تغذیه و اسکان آنان و... از جمله وظایف این ستاد است.
منبع: سايت کوله بار
ارسال نظرات