خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه جلفا در جمع بسیجیان حوزه شهید مصطفی خمینی(ره) این شهرستان، داشتن بصیرت انقلابی و ولایتمداری ملت ایران را موجب قوام و پایداری نظام اسلامی دانست.
کد خبر: ۸۷۷۸۸۷۴
|
۲۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام رجب احمدی، بسیج را گنجینه ای ارزشمند در دفاع از ارزش ها خواند و اظهار داشت: ترویج تفکر بسیجی در جامعه می تواند کشور را از بسیاری از مشکلات نجات دهد و مردم را در مسیر درست هدایت کند.

وی تصریح کرد: به لطف خدا و ولایتمداری ملت عاشورایی و همت جوانان غیرتمند، ایران اسلامی به لحاظ نظامی و دفاعی از قدرت و عظمتی برخوردار شده که اگر دشمنان ما مرتکب کوچکترین اشتباه و تعرضی نسبت به این سرزمین شوند با پاسخ دندان شکن این ملت مواجه خواهند شد که حتی قادر به تصور آن هم نخواهند بود.

حجت الاسلام احمدی یادآوری کرد: کشور ما در میان کشورهایی که از ناامنی زیادی برخوردار هستند قرار دارد و ناامنی را در کشورهای دوست و همسایه شاهد هستیم ولی ایران اسلامی از امنیت بی‌نظیر برخوردار است که این امنیت کنونی ایران مرهون ولایت، خون شهدا و سال ها استقامت و ایستادگی مردم و رزمندگان اسلام است.

ویبا بیان اینکه فرهنگ بسیجی در جامعه باید بیش از بیش در بین مردم نهادینه شود، خاطرنشان کرد: وجود تفکر و روحیه بسیجی در همه حوزه ها می تواند برای مشکلات اقتصادی،فرهنگی و اجتماعی جامعه اسلامی گره گشا باشد.

حجت الاسلام رجب احمدی، با اشاره به افزايش بصيرت انقلابي در جامعه امروزي، حضور پرشكوه مردم در همه صحنه‌هاي سياسي اجتماعي، حمايت از نظام اسلامي و ولایتمداری را موجب قوام و پايداري نظام و انقلاب دانست.

وی با اشاره به فرمایش های رهبر فرزانه انقلاب در خصوص شهدای مدافع حرم، بیان داشت: عظمت شهادت در راه حرم حضرت زینب(س) به قدری والاست که برای فرزندان این ملت، حضور در جبهه های مبارزه با دشمنان اسلام فراتر از همه چیز بوده است.

این مقام مسئول،شهادت در راه دفاع از حریم اهل بیت(ع)، دفاع از حریم نظام اسلامی و شهادت در غربت را مهمترین امتیازات شهدای مدافع حرم از دیدگاه رهبری برشمرد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه جلفا در پایان تاکید کرد: ما به فرموده رهبری، در یک پیچ تاریخی خطرناکی هستیم که با هدایت هوشمندانه رهبر انقلاب به سلامت از این گذرگاه و پیچ عبور خواهیم کرد که این موضوع نیازمند هوشیاری روزافزون ملت و مسئولان و حرکت در مسیری که توسط رهبری ترسیم می شود، است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها