معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه استان زنجان:

بسیج، انقلابی و خدمتگزار است

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه استان زنجان، بسیج را انقلابی و خدمتگزار عنوان کرد.
کد خبر: ۸۷۷۸۸۶۹
|
۲۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه استان زنجان در گفتگوی اختصاصی با بسیج گفت: شعار محوری هفته بسیج امسال نیز، بسیج، انقلابی و خدمتگزار نامگذاری شده است.

کیهان قهرمانی در باره روز شمار هفته بسیج افزود: اولین روز هفته بسیج که از 30 آبان ماه آغاز می شود به نام بسیج، پژواک ندای زینب(س) و مصادف با اربعین حسینی راهپیمایی بسیجیان و آحاد مردم عزادار، خطبه خوانی حضرت زینب(س) و برگزاری کارگاه افزایش جمعیت به ترتیب توسط نواحی، بسیج جامعه زنان و حوزه حضرت خدیجه(س) را اجرا می کنیم.

قهرمانی اظهار داشت: حضور نخبه گان بسیجی در روز دوم هفته بسیج با عنوان بسیج، انقلابی گری و ظلم ستیزی در مدارس برای تبیین گفتمان انقلابی گری، نهضت روشنگری با معرفی سرگروههای برتر صالحین صورت خواهد گرفت.

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه استان زنجان بسیج، انقلابی گری و پیشرفت را عنوان روز سوم خواند و تصریح کرد: بسیج، انقلابی گری و کار آفرینی، بسیج، انقلابی گری و ایثار، بسیج، انقلابی گری و اقتدار جهانی و بسیج، انقلابی گری و مبارزه با فساد و اشرافیگری بترتیب عناوین روزهای چهارم تا هفتم هفته بسیج امسال خواهد بود.

ارسال نظرات