خبرهای داغ:
فرمانده سپاه جلفا:

تفکر بسیج، موتور محرک فعالیت های انقلابی است

فرمانده سپاه جلفا در نشست بزرگداشت هفته بسیج این ناحیه، بسیج را یک ارگان مردمی با ظریفت های پایان ناپذیر دانست و گفت: تفکر بسیج، موتور محرک فعالیت های انقلابی است.
کد خبر: ۸۷۷۸۸۶۴
|
۲۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، خلیل شریفی با بیان اینکه توطئه‌های دشمنان همیشه علیه انقلاب اسلامی و نظام همه‌جانبه بوده، افزود: امام خمینی(ره) با درایت و هوشیاری بالای خود بسیج مستضعفان را تشکیل و همه توطئه‌های دشمنان را خنثی کرد.

وی یادآوری کرد: در دوران دفاع مقدس اوج حضور و اقتدار بسیج به نمایش گذاشته شد و اگر حضور بسیج در مقابل دشمنان نبود، مطمئنا صدام و حامیان وی به اهداف خود دست پیدا می‌کردند و این حضور حماسی موجب شد نه ‌تنها یک وجب از خاک خود را به دشمن ندهیم بلکه در جنگ تحمیلی پیروز شویم.

شریفی با بیان اینکه بسیج متعلق به ملت ایران است، اظهار داشت: هرچه بسیج قدرتمند تر شود بازدارندگی آن در برابر هرگونه تهدید بیشتر می شود.

وی با تاکید به استحکام نظام اسلامی، بیان داشت: به هر میزانی که نظام اسلامی استحکام پیدا می کند، خشم دشمن افزایش پیدا کرده و پیچیدگی نقشه های آن ها بیشتر می شود که لازم است بسیج همواره در مسیر رشد و تعالی خود گام های بلندتری بردارد.

عضو شورای تامین جلفا به وجود فرهنگ بسیجی در خارج از مرزها اشاره و بیان کرد: امروزه تفکر بسیجی به عنوان یک نیروی مقاوم، توانسته در سوریه و عراق و دیگر کشورها جای پایی برای خود باز کند.

وی ادامه داد: تفکر بسیجی تفکریست که بر مبنای اعتقاد به مبارزه با دشمنان خدا و در جهت احقاق حقوق مستضعفان، شکل گرفته است.

خلیل شریفی بیان داشت: در قضایای سوریه و عراق که مردم مظلوم آن دو کشور، بیشترین ضربه را از این جنگ و درگیریهای نا بحق دریافت می کنند، تفکر بسیجی توانسته است در دفاع از حقوق مظلوم آن کشورها در مقابل داعش تروریست و تکفیری گام های موثری بردارد.

فرمانده سپاه جلفا در پایان سخنان خود، دیدار از خانواده های شهدا، غبارروبی مزار شهدا، برگزاری نشست های سیاسی و اعتقادی، تجلیل از بسیجیان برتر و نخبه شهرستان، دیدار با امام جمعه شهرستان، برگزاری یادواره های شهدا، برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی، برگزاری نمایشگاه دستاوردهای بسیج، برگزاری کارگاههای مهارتی، ویزیت رایگان پزشکی، اکران فیلم های ارزشی روز سینماهای کشور و برگزاری همایش با شکوه مدافعان حرم را از مهمترین برنامه های پیش بینی شده در هفته بسیج برشمرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها