خبرهای داغ:
فرمانده سپاه بستان آباد در نشست خبری خود با اصحاب رسانه این شهرستان، تشکیل بسیج را از معجزات فکری امام خمینی(ره) دانست و گفت: این شجره طیبه برای انقلاب و نظام اسلامی امید بخش و برای دشمنان مایه یاس است.
کد خبر: ۸۷۷۸۸۴۱
|
۲۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حسین محمدی آرامش و امنیت حاکم بر کشور را نتیجه تفکر انقلابی بسیج عنوان و بیان کرد: فداکاری، رشادت، ایثار و از خودگذشتگی بسیجیان در طول انقلاب اسلامی منجر شده تا بسیج چنین جایگاهی داشته باشد.

وی با اشاره به نقش محوری بسیج در همه صحنه ها، افزود: بسیج در همه عرصه های عمرانی، اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و... حضور فعال و چشمگیری دارد و هفته بسیج تنها نمایشی کوچک از دستاورد های عظیم بسیج است .

محمدی با بیان اینکه تفکر بسیج امروز باید در بین نسل جوان گسترده شود، اظهار داشت: مجاهدت و ایثار در مکتب امام راحل در قالب بسیج امکان پذیر است و جوانان بسیجی با همه توان و بیشترین همت خود در همه عرصه ها حضور فعال دارند .

وی بسیج را همزاد و همراه همیشگی انقلاب دانشت و این مکتب الهی را برای انقلاب و مردم مسلمان ایران اسلامی یک موهبت و معجزه برشمرد .

وی انقلابی بودن و انقلابی ماندن را از دغدغه های اصلی بسیج و همراهی و پشتیبانی از ولایت فقیه را از تکالیف و ارزش های بسیج بیان کرد .

فرمانده سپاه بستان آباد با اشاره به برنامه های این سپاه در هفته بسیج، افتتاح چندین خانه محروم، مسجد، برگزاری یادواره شهدا، غبارروبی مزار شهدا و دیدار از خانواده شهدا را از جمله اهم این برنامه ها برشمرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها