در راستای اطلاع رسانی برنامه های هفته بسیج، نشست خبری فرمانده سپاه سلماس با حضور اصحاب رسانه شهرستان سلماس برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۷۸۸۱۲
|
۲۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۵
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، در این نشست حجت السلام سید نظری با تسلیت ایام سوگواری اربعین حسینی شهادت خبرنگار مدافع حرم صداو سیما محسن خزایی به کارنامه بسیج در دوران دفاع مقدس و هم چنین عصر حاضر اشاره کردند که بسیج در دوران دفاع مقدس و هم چنین دوره سازندگی و بحث محرومیت زدایی با کمترین امکانات بیشترین خدمات را ارائه نموده است .

وی هم چنین بیان نمودند :که بسیجیان نعمت های الهی هستند که در بعضی از کشور ها الگو گرفته از بسیج می باشد مثلا در سوریه و عراق که با زحمات شهدایی از جمله سردار همدانی این امر صورت گرفته است .

فرمانده سپاه سلماس بیان کردند: که ان شاالله در هفته بسیج بتوانیم به زحمات بسیج ارج نهیم و در قسمتی از سخنان خود به فرهنگ بسیجی اشاره کردند که بنده افتخار می کنم که فرهنگ بسیجی الان فرهنگ غالب دنیاست هر جا بسیجی وارد عمل شده ما در آن کار موفق شده ایم .

سرهنگ علیرضا مدنی در پایان نشست به بیان عملکرد سپاه سلماس در طول سال جاری و هم چنین تشریح برنامه های سپاه سلماس در هفته بسیج پرداختندوگفتند که در این هفته 204 برنامه انجام خواهد گرفت و به عنوان مثال یکی از برنامه های سپاه سلماس در هفته بسیج همایش بزرگ اربعین حسینی بصورت متحدالشکل و با حضور بسیج در مزار شهدای شهرستان سلماس می باشد.

ارسال نظرات