خبرهای داغ:
رئیس ستاد هفته بسیج آذربایجان شرقی در نشست خبری امروز خود با بیان اینکه نمود بسیج، امنیت و اقتدار کشور است، برنامه های این ستاد را برای هفته بسیج تشریح کرد.
کد خبر: ۸۷۷۸۸۰۰
|
۲۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، الیاس گلمحمدزاده با اعلام اینکه برنامه های هفته بسیج همزمان با آغاز این هفته از یکشنبه کلید می خورد، افزود: 950 عنوان برنامه در اقشار، پایگاه ها و نواحی استان در طول هفته بسیج برنامه ریزی شده که با آغاز هفته بسیج اجرایی می شود.

وی، بسیج پژواک ندای زینب، بسیج انقلابی گری و ظلم ستیزی، بسیج انقلابی گری و پیشرفت، بسیج انقلابی گری و کارآفرینی، بسیج انقلابی گری و ایثار، بسیج انقلابی گری و اقتدار جهانی و بسیج انقلابی گری و مبارزه با فساد و اشرافی گری را عناوین هفته بسیج برشمرد که از یکشنبه(30 آبان) تا شنبه(ششم آذر) ادامه خواهد داشت.

گلمحمدزاده با تاکید به اینکه نخستین برنامه این ستاد برای هفته بسیج راهپیمایی و عزاداری در اربعین حسینی خواهد بود، تجلیل از خانواده شهدای مدافع حرم، برگزاری جشنواره های علمی، همایش شکوه هجرت، طلایه داران اقتصاد مقاومتی، افتتاح طرح های محرومیت زدایی، آبروی محله، عطرافشانی و غبار روبی مزار شهدا، دیدار از خانواده شهدا، برگزاری نشست های روشنگری، برگزاری کرسی های آزاداندیشی در دانشگاه ها و اعزام تیم های پزشکی به مناطق محروم را از جمله اهم برنامه های هفته بسیج برشمرد.

 

وی برگزاری مسابقات مختلف فرهنگی ورزشی، اجتماع بزرگ بسیجیان در 5 آذر، حضور در نماز جمعه و دیدار برگزیدگان بسیجی استان با رهبر فرزانه انقلاب را از دیگر برنامه های هفته بسیج در آذربایجان شرقی عنوان کرد.

نشست خبری تشریح برنامه های هفته بسیج و ارائه گزارش عملکرد بسیج استان در یک سال گذشته امروز ظهر در سالن کنفرانس سپاه آذربایجان شرقی با حضور خبرنگاران رسانه های مختلف برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها