سردار محمد رضا نقدی در حرم مطهر امام راحل(ره):
خبرگزاری بسیج: رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: امروز آمریکا هم یک کشور ورشکسته اقتصادی است و هم یک کشور ورشکسته سیاسی است،چون بعد39سال هیچ کدام از سیاستهاش درمنطقه پیاده نشده است.
کد خبر: ۸۷۷۸۷۶۱
|
۲۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۲
به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ سردار محمد رضا نقدی رئیس بسیج مستضعفین کشور،بعداز تجدید میثاق با آرمانهای امام راحل(ره)به مناسبت آغاز هفته بسیج تصریح کرد:امروز امام خمینی(ره)امانتی را که به مردم سپردند به خوبی از آن محافظت کردند،هم امانت ولایت را و هم امانت آرمانهای انقلاب را.
وی اضافه کرد:امروز با درسی که امام راحل برای ما به ارمغان گذاشت، ملت ما با همان درس ایستادگی و مقاومت چه پیشرفتها وپیروزیهایی نصیب کشور ما و جهان اسلام کرد.
رئیس بسیج مستضعفین عنوان کرد:امروز جهان اسلام در جایی گرد حرم امام حسین(ع)جمع شده اند و روضه  و اشک میریزند،که قبلا در آنجا روضه برای سالار شهیدان ممنوع و بود جرم داشت،ولی امروز به برکت رهنمودهای رهبر کبیر انقلاب اسلامی،سربازان خمینی در خارج از کشور دوش به دوش برادرانشان از خاک مقدس عراق دفاع میکنند.
نقدی ادامه داد:امروز ندای حسین ابن علی(ع)به برکت انقلاب حسینیمان در میان ملتها می درخشد و مسیر کمال را به بشریت نشان میدهد و ملت ما در راه حسین(ع)ایستاد والهام بخش ملتها است.
رئیس بسیج مستضعفین در بخش دیگری از سخنانش با توجه به شکل گرفتن بسیج به دستور امام خمینی(ره)در ایران و حال در دنیا پرداختند و خاطر نشان کردند:اگر امام راحل امروز بسیج را در میان ملت ما مایه گذاشت و با تدبیر نورانی و حکیمانه خود،این راه را به ما نشان داد تا کنار هم جمع شویم و صف ببندیم و پشت سر ولایت و مطیع ولایت،و همچنین در مقابل ظلم و ستم،زور و کفر استکبار به ایستیم،امروز این کار مهم امام(ره)الهام بخش ملتهای دیگر شده است،و تشکیل بسیج مستضعفین را حال در همه کشورهای اسلامی شاهد و ناظر میباشیم.
سردار نقدی به مسائل منطقه و تشکیل بسیج در  عراق-یمن-سوریه پرداختند و عنوان کردند:امروز در عراق بسیج مستضعفین تشکیل شده و به حمدا...بخش عظیمی از زمینهای اشغال شده عراق را که به دستان تروریستهای آمریکایی(داعش)افتاده بود،آزاد کردند و آخرین پس مانده های صهیونیستها و آمریکایی ها را از سرزمین مقدس عراق بیرون راندند.
وی ادامه داد:بسیج مستضعفین در مرزهای فلسطین اشغالی وسوریه شکل گرفت تا وجه کفر را بیرون براند،و امروز آروزی" امام خمینی(ره)  که فرمودند:جنگ ما فتح فلسطین را به دنبال دارد"برآورده شده است و جوانان غیور اسلام هر روز پیروزیهای بیشتری نصیب سپاه اسلام میکنند و وجه استکبار و صهیونیست را درهم میشکند.
رئیس بسیج مستضعفین در ادامه سخنرانی خود در مرقد مطهر امام خمینی(ره)به شجاعت حزب ا...لبنان اشاره کردو تاکید کرد:اگر دیروز در ایران بسیج  پایه گذاشته شد،امروز لبنان قهرمان حزب الهی را دارد که مستاق واقعی بسیج است و در3نبرد بزرگ پوزه صهیونیستها رابه خاک مالید.
سردار محمد رضا نقدی به مسئله یمن پرداختند و بیان کردند:همان گونه  که امام راحل فرمودند:اگر از جنایتهای آمریکا بگذریم،از جنایتهای آل سعود نمیگذریم،امروز با تشکیل بسیج مستضعفین در یمن، جوانان انقلابی یمن پیکره آل سعود را در هم شکستند و بینی آل سعود را به خاک مالیدند،و شاهد برافراشته شدن پرچم مقدس جمهوری اسلامی از دریای مدیترانه تا دریای سرخ هستیم، و این درس دیگری از بنیانگذار انقلاب ما در منطقه بود.
نقدی اضافه کرد:امروز گوش دادن شکستن استخونهای لیبرال دمکراسی آمریکا که آرزوی قلبی امام بود،به گوش میرسد وشاهد شکستن استخوانهای لیبرال دمکراسی آمریکا در منطقه به برکت درس امام خمینی(ره)به جهان اسلام هستیم.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور با توجه به قدرت پوچ و پوشالی آمریکا خاطر نشان کرد:امروز آمریکایی ها هم یک کشور ورشکسته اقتصادی هستند و هم یک کشور ورشکسته سیاسی-ورشکسته اقتصادی به این علت که هزار دلار بدهی آمریکا است،که هر روز دو نیم ملیارد دلار به آن اضافه میشود، و ورشکسته سیاسی به آن علت که:39سال است هیچ کدام از خواسته های آمریکا در منطقه پیاده نشد و همیشه دست درازتر از همیشه حرکتهای سیاسی اش با شکست مواجه می شود.
نقدی به مسائل شمال آفریقا اشاره کرد و تصریح کرد:امروز ما در شمال آفریقا در کشور نیجریه شاهد کشت و کشتار مسلمان آنجا بدست ارتش ظالم آن کشور هستیم،که رهبر شجاع اسلامی آن کشور(شیخ زکزاکی) رادبه اسارت گرفتند،ولی مردم و جوانان  آن کشور با تشکیل بسیج مستضعفین دست از این مقاومت اسلامی بر نمیدارند تا همانند  کشور ما به پیروزی نهایی دست پیدا کنند و آن  مقاومت نیز در کشور نیجریه مدیون درس امام(ره)است.

         "نفوذی های آمریکا در داخل کشور راه به جایی نخواهند برد"
رئیس بسیچ مستضعفین به نقشه نفوذی ها در دوستی با استکبار جهانی اشاره کرد و هشدار داد:در این روزهای پیروزی  کشور نفوذی هایم هستد که نغمه های سازش سر میدهند،و ملتی را که در جبروت و قدرت استکبار با دستهای خالی در مقابل آمریکا ایستادندوآن را شکست دادند،حال در روزی که در اوج اقتدار و شکوفایی هستیم شعار سازش را سر میدهند،وما به آنها میگوییم راه به جایی نخواهند برد چون این مردم با آرمانهای امام خمینی(ره)بزرگ شده است.
وی در بخش دیگری از سخنانش به شهید اهل سنت(شهید مصطفی ویسی)پرداختند و خاطرنشان کردند:امروز شهید اهل سنت، شهید مصطفی ویسی در غرب کشور که با چهره ضد انقلاب و تروریستهای آمریکایی در مرزهای غربی کشور به شهادت رسید،خود آخرین سند،صدق و گواه ماست که انقلاب اسلامی با همه مذاهب و قومیتها تا آخرین قطره خون،در کنار ولایت امام خامنه ای عزیز(مدظله العالی) ایستاده است و از این مرزو بوم دفاع میکند.
سردار محمد رضا نقدی در خاتمه تاکید کرد:ما با یک جمله با امام راحل میثاق و عهد میبندیم،و آن این است تا انقلاب مهدی نهضتت ادامه دارد،و راهی را که به مانشان دادی تا به آخر ادامه خواهیم داد.
ارسال نظرات